HP psc 2175

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Ik kreeg van een kennis een HP psc 2175. Echter zonder software. Ik heb wel de driver voor het toestel van het net gehaald en het werkt perfect behalve het volgende: ik kan, om te scannen, alleen gebruik maken van "Windows scannen en faxen" (Windows 7 home) met het gevolg dat mijn scans alleen kunnen worden opgeslagen met een jpf - bmp - tiff of png- extensie. Wie kan me raad geven om de scans ook op te kunnen slaan in de .pdf extensie.

Vermoedelijk is je stuurprogamma niet compatiebel met Win 7.

Ik heb de driver gedownload van de HP site en daarop staat duidelijk dat een volldedig software en driverpakket voor Windows 7 nog niet beschikbaar is. Maar mijn vraag is of die driver de oorzaak is dat ik alleen de scans kan opslaan met extensie jpg-bmp-tiff-png. Waarschijnlijk is daar nog andere software, meegeleverd door hp, voor nodig en waarschijnlijk is het die software die mij ontbreekt en die ik zou moeten kunnen vinden.
PS: de laatste zin van mijn oorspronkelijke vraag was niet juist. Ik kan uiteraard de jpg-tiff-.. bestanden wel opslaan als pdf bestand met mijn PDF-printer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan