hp psc 2210

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Hallo,
ik heb eerder genoemde problemen niet ervaren tijdens de installatie op XP. Moeten die registerkeys echt veranders worden? Waar kan ik dat vinden hoe ik dat moet doen?

Ik heb wel een ander probleem:
Het faxen moet ook vanuit de computer kunnen. Als ik in Word een document gemaakt hebt, kan ik kiezen voor VERZENDEN NAAR, FAXADRES... Als ik dat doe wordt er een tweede (leeg) document gemaakt en start de faxwizard. Dan geef ik aan dat ie het faxpakket moet nemen van de hp 2200 series. Daarna gaat de computer denken, en blijft denken. Na 4/5 minuten stopt de comp met denken en zit Word "vast"...
Dan kan ik het alleen nog maar beeindigen en krijg ik de melding dat er zich een ernstige fout heeft voorgedaan.
Wie herkent dit probleem en weet hoe ik er vanaf wil komen? Wie kent het apparaat en heeft deze problemen niet?
PS.. het stand-alone faxen werkt perfect...

Volgens mij mist er in dit bericht nog iets:confused:

Groetjes,
Bennie

wat?

Wat dan?
met eerdergenoemde berichten bedoel ik de installatieproblemen waar anderen over schreven. In hun bevindingen stond dat computers uitgingen en dat er volgens de HP-site (waar???) registerkeys veranderd moesten worden. Of doel je op iets anders?

Anderen? Welke anderen? Er posten zeker 50 mensen per dag op dit forum. Dat moeten wij dan maar na gaan vlooien?:8-0: Maakt het deel uit van een eerder bericht? Zo ja, ga daar dan verder. Nu mis ik kop en staart...

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan