HP PSC 2355P all in one onder Windows 7 met solution center

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Hallo HM'ers.

Ik heb een probleem,

Ik heb een printer gekregen de ene HP PSC 2355P all in one.
Deze draait op Windows 7 64-bit, namelijk ook een HP PC.
Nu moest ik Solution Center downloaden maar is nergens te vinden voor Windows 7 64-bit.

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen ???

Als jullie meer informatie willen krijgen jullie dat van me.

Gr. Harmen

Bij HP staat dat je de driver moet downloaden bij windows update.

De driver heb ik, de printer werkt wel maar ik kan niet scannen, kopieren en de status van me inkt bekijken.

Och hemel ....
Dat probleem herken ik. Ik heb een al wat oudere scanner van HP, die prima draaide onder windows xp.
De driver voor vista is er wél, maar de software draait niet onder vista.
Ik vrees dat je dus een vervelend 'HP-probleem' hebt, waarvan mij inmiddels is bekend dat ze dat ook niet oplossen.

Ik hoop desondanks dat je op helpmij de oplossing krijgt aangereikt.

Mja misschien moet ik aan mijn kennis vragen of ze nog het cdtje heeft.

Hij zegt ook als ik het installeer.

%1 is geen geldige Win32-toepassing

Ja precies, een melding dus dat het hulpprogramma niet geschikt is voor de 64-bits versie van Win7
Daar zal ook het cd'tje dat bij die printer hoort niet bij helpen waarschijnlijk, want daar staat al wat oudere software op die ook niet 'bij' is tot Win7.
Mogelijk staat er software op voor een eerdere 64-bits versie van Windows, dat zou dan Vista moeten zijn ...... en dan heb je 'geluk' zoals dat heet ;-))

Maar dan kan je ook proberen of het lukt op de 64-bits software voor Vista te downloaden en installeren. Sóms lukt dat.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...=nl&cc=nl&dlc=nl&sw_lang=&product=463779#N290

Laatst bewerkt:
Heb ik ook geprobeerd maar daarvan komt juist de melding.

%1 is geen geldige Win32-toepassing.

Heb ik ook geprobeerd maar daarvan komt juist de melding.

%1 is geen geldige Win32-toepassing.

Hoi,

Ja, dat is dus precies wat ik eerder aangaf over mijn scanner van HP.
Hij functioneert prima, maar de bijbehorende software die bij het apparaat wordt geleverd is niet geschikt voor een nieuwere windows-versie.
Een soort misselijke verkooptechniek van HP dus, waarmee ze je eigenlijk verplichten een nieuwe printer of scanner te kopen omdat je een nieuwer besturingssysteem gaat gebruiken .....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan