HP psc 500 werkt niet op nieuwe compu

Status
Niet open voor verdere reacties.

waerdteddy

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
358
een kennis heeft een nieuwe computer en wil daar zijn PSC 500 op laten draaien. PSC 500 werkt nog met paralle poort, maar dat zou probleem loos moeten kunnen.

Poort is goed want een andere printer werkt er wel op !

bij mij op de computer werkt ook alles super. maar bij mijn kennis geeft de printer de mededeling dat hij niet over en weer kan communiceren .

Hoe los je zoiets op,: dus de printer is goed de poort ook maar printen ho maar !!

wie kan helpen
 
Tegenwoordig gebruikt men in het algemeen usbprinters en zijn de lptpoorten uitgeschakeld op het moederbord. Dus de vraag: is de poort wel ingeschakeld in de bios van het moederbord? (dit geldt ook voor com- en seriëlepoorten, deze worden nauwelijks meer gebruikt)
 
Dus de vraag: is de poort wel ingeschakeld in de bios van het moederbord? (dit geldt ook voor com- en seriëlepoorten, deze worden nauwelijks meer gebruikt) [/B][/QUOTE]



ja de poort is ingeschakeld want een andere printer werkt gewoon op die poort
 
Okee, zet de computer uit, sluit de printer opnieuw aan, zorg dat de printer is ingeschakeld als je de pc aan zet.
Als je xp hebt, moet het in één keer goed werken, want de psc500 wordt ondersteund door xp.
Controleer even of de kabels allemaal goed zitten, dus ook die in de printer.
 
Geplaatst door Sarvo
Okee, zet de computer uit, sluit de printer opnieuw aan, zorg dat de printer is ingeschakeld als je de pc aan zet.
Als je xp hebt, moet het in één keer goed werken, want de psc500 wordt ondersteund door xp.
Controleer even of de kabels allemaal goed zitten, dus ook die in de printer.

heb ik geprobeerd, werkt niet, bij andere printers werkt dit wel.

bij mijn eigen computer werkt het zelf als je de stekker in de poort steekt.
persoonlijk denk ik aan een bios instelling maar ik kan niets geks constateren.
 
Heb je de pc al zelf laten zoeken naar nieuwe printers?
 
hp

een kennis heeft een nieuwe computer en wil daar zijn PSC 500 op laten draaien. PSC 500 werkt nog met paralle poort, maar dat zou probleem loos moeten kunnen.

Poort is goed want een andere printer werkt er wel op !

bij mij op de computer werkt ook alles super. maar bij mijn kennis geeft de printer de mededeling dat hij niet over en weer kan communiceren .

Hoe los je zoiets op,: dus de printer is goed de poort ook maar printen ho maar !!

wie kan helpen

hallo ik heb ook een hp psc 500 bij mij gaat het wel zet hem op lpt1 poort bij was het ook zo maar ik ben de cd kwijt kan jij mij die cd doorsturen aub ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan