hp psc 750 hpoid407.exe error

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyw

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2001
ik heb windows opnieuw geistalleerd en toen ik aan de printer had geinstalleerd kreeg ik de foutmelding. unable to start driver for hpoid407.exe die zo'n 10x. dan een ongeldige bewerking in spool32. dan weer zo'n 10x hpoid407.exe. dan verandert het printertje rechtsonder in een wereldbolletje. dan begint het hele verhaal opnieuw. hoe kom ik hier vanaf. ik heb al 3x opnieuw geinstalleerd.

ben het rijtje langs gegaan. na het copieren van de bestanden moet je de printer aansluiten. ik druk de usb kabel erin, maar ik krijg geen plug en play schrempje. als ik dit zelf installeer gaat het denk ik fout met de poorten. ik kan kiezen uit 2 poorten(com1 en ecp printerpoort) en naar bestand schrijven. als ik com1 neem dan krijg ik nx geen foutmeldingen, maar de printer heeft geen verbinding. als ik ecp poort neem dan krijg ik die foutmelding zoals vorige bericht.

~~~~~~~
~Leroy
~~~~~~`

Uit je verhaal begrijp ik dat je een USB-printer hebt. In dat geval heb je aan die twee COM-poorten maar weinig, want die zijn bedoeld voor parallelle printers. Of vergis ik me daarin?

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan