hp psc 750

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Rain

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 feb 2006
Mijn printer print niet meer.

Als foutmelding krijg ik; verkeerde kleurpatroon geinstalleerd
Maar ik heb altijd met ditzelfde patroon gewerkt. De printer heeft dus eerst een tijdje geprint maar nu krijg ik deze foutmelding. Wat zou er dan aan de hand kunnen zijn dat hij het nu "opeens" niet meer doet?

Ik heb de kleurpatroon verwijderd en weer terug geplaatst, maar krijg helaas telkens weer dezelfde foutmelding.

Ik wil ook best gewoon zwart-wit printen... Maar doordat de kleurpatroon niet is geinstalleerd, wil mijn printer helemaal niets meer.

Hij initaliseert niet eens...
Hij lijnt niet uit

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.

heb je al de contacten schoon gemaakt van je intpatroon???
met een keukenrol of zo effe contacten schoonmaken van de inktpatroon
mischien help dat!!!!

Marcel Dekkers zei:
heb je al de contacten schoon gemaakt van je intpatroon???
met een keukenrol of zo effe contacten schoonmaken van de inktpatroon
mischien help dat!!!!

ja, ik zal het zo proberen :(

Laatst bewerkt:
ik heb de contacten schoon gemaakt.

hij doet het nog steeds niet,

heeft er iemand anders nog suggesties wat er aan de hand kan zijn (en hoe ik dit kan oplossen)

Welk merk en type printer heb je ???
mischien kun je hem via de software die bij de printer zit kiezen voor nieuw intpatroon geinstalleerd of huidige printpatroon geinstalleerd (dat heb je bij sommige printers)

Rain zei:
ik heb de contacten schoon gemaakt.

hij doet het nog steeds niet,

heeft er iemand anders nog suggesties wat er aan de hand kan zijn (en hoe ik dit kan oplossen)

Loopt ook meestal wel een kontaktlint van en naar de printerkop, daar kan ook een kontakt niet werken, ook de kontakten waar de inktkop tegenaankomt, pak een schoon niet pluizend zacht doekje met een beetje spiritus en, maak deze ook schoon en ga dat lint eens na, iets uittrekken en weer induwen kan helpen, of een ietsie pietsie kontaktspray.

Of de hardware is gewoon stuk, dat kan ook nog altijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan