Hallo mensen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een hardnekkig probleem. Ik heb een HP PSC 2105 printer, die ik opnieuw moet installeren op mijn laptop. Heb de nieuwste drivers gedownload, en geinstalleerd. Deze blijft echter op 63% hangen met de melding dat het apparaat niet wordt herkent. De USB poort weigert de printer te zien.
Kwam een berichtje tegen op dit forum van Mirre die hetzelfde probleem had. Dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn:
"Uiteindelijk was dit het probleem waardoor het mis ging met installeren.
Tijdens de installatie wordt er in het register een nieuwe key aangemaakt :
"HKEY_Local_Machine\software\Hewlett Packard"
Ik ben ingelogd als administrator op mijn WinXP PC en dan hoor je dus alle rechten te hebben voor installatie. Toch had ik voor de installatie onvoldoende rechten op die nieuwe key. Ik snap niet hoe dat kan (lijkt me een fout in het installatiebestand), maar toen ik de rechten handmatig goed had gezet zoals op die HP-site aangegeven werd, ging alles ineens van een leien dakje en kon ik die installatie voltooien. Dat was wel zaterdagavond pas. Djeez ik heb dat ding werkelijk vervloekt. "
Helaas werkt de link niet die wordt vermeld. Kan op de HP site niet vinden hoe ik die rechten handmatig instel - iemand een idee??
alvast dank!
stan
Kwam een berichtje tegen op dit forum van Mirre die hetzelfde probleem had. Dat zou wel eens de oplossing kunnen zijn:
"Uiteindelijk was dit het probleem waardoor het mis ging met installeren.
Tijdens de installatie wordt er in het register een nieuwe key aangemaakt :
"HKEY_Local_Machine\software\Hewlett Packard"
Ik ben ingelogd als administrator op mijn WinXP PC en dan hoor je dus alle rechten te hebben voor installatie. Toch had ik voor de installatie onvoldoende rechten op die nieuwe key. Ik snap niet hoe dat kan (lijkt me een fout in het installatiebestand), maar toen ik de rechten handmatig goed had gezet zoals op die HP-site aangegeven werd, ging alles ineens van een leien dakje en kon ik die installatie voltooien. Dat was wel zaterdagavond pas. Djeez ik heb dat ding werkelijk vervloekt. "
Helaas werkt de link niet die wordt vermeld. Kan op de HP site niet vinden hoe ik die rechten handmatig instel - iemand een idee??
alvast dank!
stan