hp psc2110 printer met kuren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dinie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dinie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2004
ik heb een hp psc 2110 all-in printern..
Als hij het doet ben ik heel blij met hem, maar meestal niet.
Ik wil iets afdrukken, dan zet hij het in de afdruk rij en vervolgens een melding kan niet afdrukken.. blah blah..
Wat je ook doet.. alle stappen in de foutoplossing het mag allemaal niet baten.. het enige dat helpt is de stekker uit het stopcontact trekken en een dag laten uit staan..Dat schiet niet op dan.. wie weet raad.. ik krijg al neigingen hem het raam uit te kieperen.. maar ja daar was ie toch even te duur voor...

Alvast bedankt.. Dinie

Wat is de exacte melding ? Wat heb je allemaal al geprobeerd, welk besturingssysteem heb je, is hij aangesloten via usb of parallel, al geprobeerd de printer te verwijderen en opnieuw te installeren ?

Ga eens naar start-instellingen-printers en faxen
Als het goed is staat daar hp psc 2100 series kijk eens onder eigenschappen-geavanceerd wat er is aangeklikt

Nee heel vervelend.. hij geeft alleen maar aan dat het niet afgedrukt kan worden.. als je hem dan uit en aan zet ratelt hij.. net alsof er iets vast zit.. (zit niets vast) heel akelig.. gekke is als hij een tijd heeft uitgestaan dan is het weer even goed... Ik heb de drivers al eens helemaal opnieuw er op gezet.. kabels verwisseld en opnieuw aangesloten. De instellinge zijn goed verder.. ik heb ook van de site af de drivers gedownload.. tja je weet nooit he.. maar hij blijft het doen..
Ooit heb ik vaag iets opgevangen van de lamp van de scanner die zou kunnen blijven hangen. maar die gebruik ik niet eens als hij zo raar doet..

ik snap er nu echt niets meer van.. zo doet ie het en zo niet.. dan moet ie uuuuren uit.. en niet alleen uit.. maar de stekker moet er helemaal uit...:(

aangevinkt staan..
Altijd beschikbaar
Afdrukdoc in wachtrij plaatsen
Afdrukken zodra de laatste pagina in de wachtrij is geplaatst
Documenten in de wachtrij als eerst af drukken
Geavanceerde afdrukfuncties inschakelen

Vink Onmiddelijk beginnen met afdrukken eens aan en probeer dan eens weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan