HP PSC500 All in one aan en uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

skuitje

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem:

Wanneer ik iets wil printen met mijn HP PSC500 gaat dit gewoon goed. XP herkent de printer wanneer ik hem aanzet. Vervolgens zet ik de printer weer uit maar dan bedenk ik mij dat ik nog iets wil printen. Ik krijg dan een foutmelding. De printopdracht wordt niet gestart. De printer zit aangesloten op de LPT1 poort (geen usb). Ik moet vervolgens de pc opneuw opstarten om de printopdracht te voltooien....

Kan iemand mij helpen zodat XP altijd me printer herkent en de opdracht zal uitvoeren?

Dit probleem herken ik maar al te goed. Ik heb een HP 700 serrie en deze doet precies het zelfde. Ik vrees dat je net als mij gewoon pech hebt. Ik heb al van alles geprobeerd maar helaas. En dit komt alleen maar omdat er op de LPT poort niet wordt gekeken of er iets aan of uit gezet wordt zoals dat bij een duplex USB verbinding wordt gedaan. Er is geen digitaal contact tussen pc en printer in dit geval.

Op welke poort staat jou printer? Bij mij is het euvel nu verholpen... heb gechat met HP helpdesk. Ik kwam zelf met de oplossing!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan