HP RecordNow mist file mycd.msi

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorry

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
als ik het programma HP RecordNow wil opstarten dan gaat hij beginnen met installeren en komt dan op een gegeven moment niet verder. Het heeft jaren gewerkt.
Er komt een mededeling dat het bestand mycd.msi niet aanwezig is.
Kan iemand zeggen hoe ik dit weer terug kan krijgen, kan het op internet nergens vinden.
Heeft iemand een idee?? :confused:
Alvast bedankt, Jorry

Je hebt een HP Pavilion neem ik aan. Het probleem komt op Google Engelstalig nogal eens voor.
De beste oplossing die ik heb kunnen vinden stond in een forum van Symantec.
Alleen moet HP Record Now zijn opgenomen in de HP Application Recovery op je PC/Notebook.
Maar lees zelf de post van Vicky Pinson.

Bedankt

Bedankt voor je reactie.
Ik heb natuurlijk een HP Pavilion zoals je al schreef.
Ik ga nu naar de site van symantec om daar eens een kijkje te nemen voor mijn probleem.
Als ik op systeem recovery klikt, vraag de pc of ik dit werkelijk wil gaan doen. Ik durf eigenlijk geen ja te zeggen om dat ik bang ben dat ik dan misschien te veel dingen op de pc ga veranderen.
Kan ik dan nu gewoon ja zeggen voor een systeem recovery???
Is dit niet te veel van het goede??

Laatst bewerkt:
Jij bent snel met antwoorden.
Ik zal het goed doorlezen.
Alvast bedankt.

Ik heb gelezen wat er in de post staat bij symantec.
Heb gedaan wat er stond, dus START - PROGRAMMA'S - HP HULP PROGRAMMA'S - HP PC SYSTEEM RECOVERY
dan kan je alleen nog maar op JA of NEE klikken, dus omdat er in de post stond dat je dan kon gaan kiezen of HP RECORDNOW er in staat, heb ik JA gekozen.
Nou had ik dit maar nooit gedaan.Toen ik eenmaal op ja had geklikt viel er niets meer te kiezen en is de PC een systeem herstel gaan doen.
Alles is nu in de war, programma's werken niet meer, er komen allerlei meldingen van dingen die ontbreken op de PC
MIJN HELE PC IS NU VOLSLAGEN IN DE WAR EN EEN HELEBOEL DINGEN WERKEN NIET MEER.Ik had hier nooit aan moeten beginnen. Een herstelpunt van voor dit hele gebeuren is er ook niet meer omdat hij nu helemaal weer opnieuw is begonnen.
Ben nu al vanaf vanmiddag bezig om iets weer een beetje aan het werk te krijgen, zoals internet, email, oplossingen op internet te zoeken. Ben alles kwijt.

WAARDELOOS
:mad: :evil: :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan