HP recovery disk maken in Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

iron rain

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Hallo,

Ik heb laatst een HP laptop gekocht (ProBook 4520s) en mij werd verteld dat ik daar zelf een recovery disk bij moest maken.
Nu heb ik heel mijn laptop afgezocht maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen. Er zit geen HP progamma bij die dat kan doen voor mij.

De laptop draait op windows 7 home premium

Bedankt!

Derk

Hoi,

Controleer of je onder 'Alle programma's' ook de map Recovery Manager hebt staan ......
Maar wellicht heb je een upgrada naar Win7 gedaan en stond er oorspronkelijk een andere versie op?

Nee, ik heb geen Recovery manager staan.

Toen ik hem kocht zat er al Windows 7 op. Er zit ook zo'n stikker van Windows 7 op dus ik denk dat er geen andere versie op heeft gestaan.

Vreemd,

Mogelijk krijg je die optie wél, door direct bij het aanzetten van de laptop op F11 te drukken.
Neem anders contact op met HP.
Het vreemde is, dat in de handleiding staat dat het maken van systeemherstelschijven alleen voor 'bepaalde modellen' zou gelden.

dat is inderdaad raar. Ik ga zo kijken naar dat F11 tijden het opstarten. Bedankt in ieder geval :)

Het schijnt ook gewoon met Windows 7 te kunnen, dat ga ik ook is proberen...

Gewoon naar het Back-up centrum gaan, kiezen voor Systeemkopie maken, tijdens dat proces wordt automatisch gevraagd of je ook een Recovery DVD wilt maken

gelukt, heb gewoon op systeemherstelschijf maken geklikt :P zag hem niet eerder staan.

bedankt iedereen!

Hoi,

Controleer of je onder 'Alle programma's' ook de map Recovery Manager hebt staan ......
Maar wellicht heb je een upgrada naar Win7 gedaan en stond er oorspronkelijk een andere versie op?

Ik heb een laptop met een upgrade naar win7. oorspronkelijk stond er Vista op. Als ik nu zo'n schijf maak, wat staat er dan op? Win7 of vista?

Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan