HP recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinaros

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 okt 2008
Berichten
1
gister is bij ons de pc gecrash. Het was voor de pc niet meer mogelijk om windows op te starten. Omdat we een hp hebben hebben we hp recovery uitgevoerd. Dit is allemaal gelukt en windows doet het gewoon weer. Ook heb ik al mn oude documenten weer gevonden. het probleem is nu alleen dat programma's als msn, adobe en andere niet meer werken. Pc geeft aan dat programma's niet geinstaleerd zijn terwijl deze nog steeds gwoon op de pc staan. Ik vraag me af hoe ik alles weer kan laten draaien zonder alles opnieuw te moeten instaleren (het staat tenslotte al op de pc). Er is een D:/ HP_recovery schijf maar hier kan ik niet want dan krijg ik de boodschap: waarschuwing dit gedeelte op de harde schijf (of partitie) bevat bestanden die worden gebruikt voor probleem herstel
verwijdering of wijzing van deze bestanden is niet mogelijk een wijzing in deze partitie kan mogelijk later herstel verhinderen. Alvast bedankt!
 
dus even een korte samenvatting

1: je pc crashte
2: herinstallatie niet mogelijk
3: recovery gelukt
4: bestanden terug gevonden
5: bepaalde progs... msn etc etc etc doen het niet maar staan nog wel op de pc


ik zou zeggen gewoon die bepaalde progs ( voor zover mogelijk ) downloaden en opnieuw installeren

en met cd natuurlijk gewoon opniew installeren;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan