hp scanjet 2100c onder xp werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefan198720

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2007
Berichten
1
Ik heb problemen met het installeren van mijn hp scanject 2100c. Ik werk met XP. De cd wordt geinstalleerd, maar als ik het programma open, dan komt de volgende melding: scanner wordt niet gevonden. Ik heb al diverse forums afgezocht maar nog geen antwoord kunnen vinden. Hoe kan ik mijn scanner weer gebruiken?
 
Is de scanner wel juist aangelsoten, misschien heb je laatst de kabels gereinigd o.i.d en is er een kabel niet aangesloten. Je weet overigens zeker dat de scanner niet kapot is want als de scanner een defect heeft wordt deze in een aantal gevallen niet gevonden.
 
Antwoord van HP...

Het spijt ons u te moeten informeren dat er geen ondersteuning voor het Windows Vista besturingssysteem beschikbaar zal zijn voor uw product van HP. Uw product zal daarom niet werken met Windows Vista.
Als u het Windows Vista besturingssysteem gebruikt op uw computer, overweeg dan een upgrade naar een nieuwer product van HP dat wordt ondersteund door Windows Vista. HP heeft veel producten op de markt die ondersteuning bieden voor Windows Vista.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan