hp scanjet 3500c adapter heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

macguy

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2015
ik was juist iets aan scannen en ik was klaar. ik wou de ik uitrekken uit de stopcontact en de adapter was heet. ligt dat aan de scanner of de adapter apart ? :confused:

moet dan kijken voor nieuwe scanner dan ?

Als jij de adapter nog met de hand vast kunt houden is het een heel normaal verschijnsel.

het was echt heeel heet en een tik geluid

Laatst bewerkt:
Zoals ik al schreef, als je het met de hand nog vast kunt houden zonder pijn te lijden of bijna pijn te lijden, m.a.w. lekker / vrij warm, is het vrij normaal. Die 'tik' kan ik niet verklaren, maar dat klinkt niet goed.

het gekregen scanner loopt van in begin goed werk toen nog mijn laptop win7 opstond van vorige jaar win10. loopt nog goed tot gisteren. :confused:

is hij het aan begeven. of tijd voor nieuwe scanner

Als je iemand met een gelijkaardig toestel kent zou je de adapters eens kunnen switchen om te testen, zo kan je uitmaken of het normaal is, de adapter de oorzaak is of de scanner zelf aan de basis ligt van het fenomeen.

dank u voor de TIP zal vragen aan iemand. ben ook op kapaza en 2dehands voor een adapter

de oude scanner gaat de kast in. onder tussen nieuwe all in one gekocht via bol.com ook van HP :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan