Hp Scanjet 4200c

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloopy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2001
Hallo allemaal,
Ik zit hier bij een oom en die heeft een hp scanner 4200c en win98 sec edition.

Software geinstaleerd en de pc opnieuw opgestart
Usb kabel aangesloten en de scanner wordt niet herkend.
Wat heet je krijgt geen een reactie van de pc
hij ziet dus werkelijk niets.
Ook geen onbekend apparaat.
Als ik op de knopjes op de scanner druk dan wordt het ledje geel en blijft geel.
Scanner lamp is niet op slot.
Heeft het wel altijd gedaan en nu na een herinstallatie doet hij niets meer.

Ik gebruik de nieuwste drivers + de patch voor de lamp.
Niets wil werken
heeft iemand van jullie ervaring/idee voor dit probleem ?

Greetz Bloopy

Werken de USB poorten uberhaupt wel? Controleer even of ze voorkomen in apparaatbeheer, anders even in de bios controleren of ze daar op enabled staan of drivers (moederbord) installeren.

Ja die doen het ook

Alles nagekeken en dat is het dus niet

Ik heb ook zoiets gehad. Ik heb toen de stroom van de scanner afgehaald toen deze aangesloten was op de computer en toen de stroom er weer opgezet. Misschien werkt het voor jou ook.

hoeveel tijd hield jij er tussen ?

Gewoon toen alles aangesloten en aan stond even de stekker uit de scanner gehaald en deze weer teruggestoken.

heeeeeeeeeeel misschien is hetzelfde gebeurd als mij een keer is overkomen:

randapparatuur losgekoppelt, pc schoongeblazen met lucht en daarna alles weer aangesloten: alles werkte behalve de scanner. Oorzaak : ik had indertijd slechts 1 USB poort in het bios op enabled gezet, de andere gesloten en je raadt het al: bij herinstallatie van de pc had ik de scanner in een disabled poortje geprikt .......... :D

misschien.............................. :eek:

Ik heb het lang geleden ook eens gehad , toen alle usb stekkers eruit , opnieuw opgestart en de scanner ingeplugt en de pc laten zoeken naar nieuwe hardware.

Hopelijk werkt dit ook bij jou.

O ja ik had de drivers van w98 toen al geinstalleerd , en het lampje op de scanner geeft alleen aan dat hij zijn voeding krijgt, deze heeft niets met de software te maken of de usb verbinding.

Succes ; speedtouch

ff niet goed gezegd ik heb hem de opdracht gegeven om te zoeken naar nieuwe hardware.

Speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan