HP Scannerjet 4470c

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanmi

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2001
Berichten
262
Ik heb zojuist mijn harde schijf geformatteerd. Na veel gesukkel is het mij dan toch gelukt om hp precisionscan pro scanning software Version 3.14 te installeren en mijn scanner terug aan de praat te krijgen. Vervolgens moet volgende update col5319.exe worden gedownload van HP customer care. (omdat ik anders niet kan scannen naar Microsoft Word) Het downloaden is geen probleem, maar als het bestand wordt unzipped, krijg ik nadien een foutmelding dat de update niet kan worden voltooid. Hier weet ik absoluut niet wat mij te doen valt.
Mijn os is Windows XP Home edition met service pack 3 en alle nodige updates.
Ik ben razend benieuwd of iemand mij hier een oplossing kan voor aanreiken.
Alleszins hartelijk dank voor alle reacties.
Met vriendelijke groet,
Jeanmi
 
Na het formatteren en opnieuw installeren van Windows ook alle benodigde hardware drivers geinstalleerd?
 
Na het formatteren en opnieuw installeren van Windows ook alle benodigde hardware drivers geinstalleerd?

Ja, absoluut. Scanner werkt, enkel kan ik een bewerkbare tekst niet rechtstreeks scannen naar Word. Ik kan wel kopiëren en dan plakken in word. Maar het liefst zou ik rechtstreeks willen scannen. Daarom heb ik de update col5319 nodig, maar wil zich niet voltooien
 
Ik kreeg dus volgend bericht in mijn mailbox:

Je hebt op Helpmij.nl de vraag gesteld met als titel HP Scannerjet 4470c, Het is 14 dagen geleden dat het bericht geplaatst is.
Nu vragen we je om de status van je vraag aan te passen indien deze is opgelost.
Is je vraag nog niet niet opgelost, reageer dan zelf even op je vraag. Deze wordt dan weer bij de mensen onder de aandacht gebracht.


Ik denk niet dat er iemand mij een oplossing kan aanbieden, zelfs HP niet. Ik heb met de helpline gebeld, waar ik totaal niet over te spreken ben. Alvorens er geluisterd werd naar mijn probleem moesten ze weten of de scanner nog onder garantie viel (nee dus) dan zou ik 35 euro moeten ophoesten alvorens ze de reparatie onder ogen zouden willen zien.
Ik kon zelfs niet uitleggen dat mijn scanner niet stuk is, maar dat het gewoon een probleem van update was. Ik heb HP in Diegem (België) dan een brief gezonden waar ze het tot op heden vertikken om maar zelfs te antwoorden.
Ik zal in de toekomst eens grondig nadenken alvorens nog een HP product aan te schaffen.

Ondertussen heb ik zelfs geprobeerd om in veilige modus de update uit te voeren, het gaat dus niet, krijg steeds de volgende foutmelding dat de update niet kan worden uitgevoerd.
 
scanjet 5370c

Goedenavond,

Ik zit hier met hetzelfde probleem. Als ik de update open, komt hij met de melding: "sluit alle applicaties voordat je verder kunt" als ik dit gedaan heb, geeft hij aan dat het niet mogelijk is de update uit te voeren.

Dus als er een oplossing komt voor dit probleem vanuit HP hoor ik het graag.

mvg
 
Ik zit hier met hetzelfde probleem. Als ik de update open, komt hij met de melding: "sluit alle applicaties voordat je verder kunt" als ik dit gedaan heb, geeft hij aan dat het niet mogelijk is de update uit te voeren.

Dus als er een oplossing komt voor dit probleem vanuit HP hoor ik het graag.

HP heeft dan uiteindelijk op mijn brief gereageerd. Echter ze konden ook geen pasklare oplossing aanbieden. Het zal waarschijnlijk aan XP liggen na de ene of andere update.
Waarom denk ik dit omdat ik een paar jaar geleden ook mijn zelfde harde schijf had geformateerd en het mij dan wel gelukt was om de update van HP tot een goed einde te brengen.
Dit is dus een probleem voor de specialisten, degene die mij de oplossing aanreikt zal op mijn onvoorwaardelijk respect mogen rekenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan