HP smal factor verkocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmm1963

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Beste help mij Ik heb de oude HP smal factor W7 PRO verkocht.
En heb een nieuwe HP Elite 8200 SFF smal factor.windows 7 pro
Mijn vraag is of ik Windows 8 upgrade rietrail weer op deze kan installeren.
Of gaat dat problemen geven bij voor baat bedank
:thumb::thumb::thumb::thumb:

beste WDHBGS bedank voor u reactie ,Maar ik heb Windows 8 upgrade retrail al in mijn bezit.
Mijn vraag was of ik deze over kan zetten op een nieuwe pc zonder problemen.
Is van de oude PC verwijderd dat was mijn vraag .

Mvg mmm1963

Ligt er ook aan of de windows 8 licentie op de verkochte nog gebruikt wordt, of niet.
Wanneer een licentie van 1 besturingssysteem elders actief is kunnen er problemen ontstaan rond het activeren.
Omdat er maar 1 computer geactiveerd met de servers van microsoft in verbinding kunnen staan.
Stel jou lukt het om op jou systeem die windows 8 licentie te activeren, zou dat betekenen dat op eventuele andere computers met een geactiveerde licentie om activering gaat vragen.
Zo werkt dat ook met windows 7.
Bij je nieuwe apparaat heb je welke productcode's gebruikt om te installeren?
Dit om activatie van je verkochte systeem niet in gevaar te brengen.
Wanneer de producten van micorsoft op je andere systeem een andere productcode (productkey = licentie) hebben waarmee je installeerde, kan je geen problemen krijgen rond het activeren.
Gebruik je dezelfde productcode's, dan wel.

Dus is de productcode van windows 8 upgrade nog geactiveerd op het verkochte systeem?
Zo ja, en bij microsoft veranderd dat, dan komen de kopers van je oude systeem zonder activatie te zitten...

Als het goed is zijn bij beide apparaten een productcode van windows 7.
Dus windows 7 kan op beide apparaten gebruikt worden met 2 verschillende productcode's
De retrail van windows 8 kan dan als er een productcode bij hoort alleen op 1 van de 2.

Laatst bewerkt:
Beste mensen het probleem is opgelost bedank voor u hulp.

mvg Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan