HP Solution Center programma helpt mij niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

denetoet

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2009
Goedemorgen allemaal!

Ik heb een wat oudere HP psc 1110 printer, die technisch redelijk werkt. Ik wil nu de intpatronen via het hulpprogramma reinigen Vroeger deed ik dat via de HP Dirigent (die ik op een ingewikkelde manier moest openen- maar het werkte) Sinds enige tijd heb ik het HP Solution Centre (HPSC) icoon en daarmee lukte het ook. Dat icoon verscheen toen ik eens de printer van mijn zoon geinstalleerd en gebruikt had toen ik daar logeerde - ik moet dus altijd kiezen welke printer ik wil gebruiken - logisch.
Maar nu krijg ik ineens van het HPSC een venstertje met het bericht:(verkort):
"HPSC kan niet worden uitgevoerd omdat installatie vh apparaat niet is voltooid. Sluit USB kabel aan (heb ik allang gedaan) of voer netwerkinstallatie vanaf CD opnieuw uit (ik heb geen netwerk, hij hangt gewoon aan mijn laptop) Als het niet lukt ga dan via het start menu naar de HP hulpbestanden" -gedaan, maar niets gevonden en ik loop ook vaak dood op dat niet werkende HPSC.
Wie heeft hiervoor een goede tip? E-mail contact met HP lijkt hermetisch uitgesloten. Alvast bedank, Dirk

Ja,dat is een idee. Maar ik wil wel het HPSC houden voor als ik bij mijn zoon ben en dat is nogal vaak. Ik hoop dus dat dan de versie voor mijn mijn oude printer niet de andere teniet doet. Zou niet moeten, want je kunt toch meer dan een printer installeren? Ik ga het eens proberen. Dank je groentje1 Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan