Hp Toetsenbord extra knoppen werken niet!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flos4All

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Goeiendag,

Ik heb een HP toetsen bord gekregen voor mijn verjaardag.
Er zitten allemaal extra knoppen op alleen werken die niet.
Kan iemand mij helpen een driver te zoeken?

Hier wat informatie over mijn toetsenbord:

FCC ID: E8HKG-0636
Model nr.: KG-0636
Product of China

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen...

Alvast Bedankt,:D
Flos

Dit is wat ik uitgezocht heb:
Betreft een draadloos toetsenbord dat uitzend/ontvangt in het 2.4 Ghz bereik. Hoort (eigenlijk) ook een draadloze muis bij...

Originele maker: Chicony Electronics Co Ltd
Zendt/ontvangt in het 2402.0/2478.0 Mhz bereik.

Kijk even hier en/of hier welk toetsenbord lijkt op de jouwe, en noteer het KBxxxx nummer dat erbij hoort. Indien nodig kies je uit het menu links nog een paar toetsenborden om te onderzoeken wat dat betreft. Als je er dan naar zoekt op Internet vindt je er misschien drivers voor.

Er zijn vanuit Chicony ook drivers, maar daar kan ik met jouw FCC ID niet achterhalen welke de juiste is of dat voor de jouwe wel wat te downloaden is. Proberen welke klopt zou je kunnen proberen. Download-link: hier
Let op:
1. Kies voor de downloads uitsluitend Engelse toetsenborden, niet (bijv.) NL, want dat is namelijk (verwarrend genoeg) niet de standaard toetsenindeling die we hier in Nederland gebruiken.
2. Ook kun je de toetsenborden van het jaar 2000 overslaan, omdat de aanmelding van jouw toetsenbord bij de FCC pas in 2007 is gedaan.

Omdat het vlgs. de FCC informatie eigenlijk een draadloos muis/toetsenbord combi zou moeten zijn zou je eerst ook hier bij HP kunnen kijken, en anders ook nog even hier

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Sorry maar geen van beide lijkt op mijn toetsenbord...
Het klopt idd dat er een muis behoord. die heb ik ook maar die gebruik ik niet omdat ik mijn muis van nu fijner vind...

Je hebt niet goed gekeken. Ik schreef (o.a.):
Indien nodig kies je uit het menu links nog een paar toetsenborden om te onderzoeken wat dat betreft.
Dus als je bijv. met je muis op die pagina's van Chicony boven Cordless Keyboard gaat hangen worden nog meer keuzes aangeduid om te bekijken. Hetzelfde geldt voor de andere categorieën toetsenborden die op die pagina genoemd worden.

Heb je verder nog bij HP gekeken (mijn laatste regel van de vorige posting, staan 2 links naar HP site in).

Tijs.

Ja ik heb ook bij hp gekeken. Geen van beiden herken KG-0636...

Anders

Probeer eens kB ipv kG 't staat immers voor KeyBoard

tis maar een ideetje hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan