HP Total Care selecteer een taal

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoortjeDartel

Gebruiker
Lid geworden
12 okt 2008
Ik heb gister een nieuwe pc gekocht en nu ik deze opstart komt er een scherm van Compaq en HP Total Care en moet ik een taal selecteren. Maar nu wil ik graag weten of dit de systeemtaal (en hoe kom ik daar achter) is of de gewenste taal om in te werken.

Help mij alsjeblieft zodat ik weer verder kan.

Groeten

Als je hele windows op nederlands draait, kun je gerust nederlands selecteren.
(In de chat ook al verteld).

Maar dat weet ik juist niet, omdat de computer nog niet aan is geweest. Dit is de eerste handeling.

En in welke taal waren de eerste schermen? Ga in die taal dan verder.

Daar kan ik je geen antwoord op geven. Als leek is me dat ontgaan, bovendien ging het heel snel op dit scherm.

Hoi...;)

Kun je deze taaloptie niet gewoon naderhand alsnog weer wijzigen indien je het anders had gewild?

ED

Dat is het 'm nu juist. Ik heb begrepen dat eenmaal gekozen niet meer te wijzigen is. Maar nergens kan ik terugvinden waar die keuze op gebaseerd is.

Heb je er geen documentatie bij gekregen waar hierover wat staat?

ED

ok...maar..umm..wat zou er fout kunnen gaan als je gewoon voor nederlands kiest?

ED

Als leek weet ik dat niet, maar wat ik lees op Internet is dat je maar 1x een taal kan kiezen en dit niet kunt herstellen. Daarom ga ik ook niet zomaar voor een Nederlands of Engels.

Waar lees je dat op internet....kun je die link eens hier plaatsen?

Als je nog geen keuze hebt gemaakt en je wil het echt weten kun je altijd nog naar de helpdesk van HP bellen natuurlijk.

Ik kan je geen direct antwoord op je vraag geven maar wil je helpen waar het kan...;)

ED

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal het even netjes afhandelen. Heb 2 lange dagen gewerkt vandaar. Het antwoord van de helpdesk waar ik de computer heb gekocht antwoordde het volgende:

"Daar selecteert u de taal waarin Windows geïnstalleerd wordt, dus als u daar Nederlands (Dutch) kiest zal u een Nederlandse versie van Windows krijgen. LET OP! Dit is een eenmalige keuze."

Bij deze is het probleem dus opgelost. Nogmaals bedankt.

Hoi...:)

Blij dat het is opgelost...opluchting voor je...:thumb:
Anders had ik wel even voor je gebeld......heb beroepshalve toch regelmatig contact met die gasten.
Meestal is bij aankoop van een HP /Compaq pc de zaak al netjes voor je geinstalleerd...maar goed.

Succes verder, Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan