Jensvde
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2010
hallo iedereen,
ik heb hier een probleempke. Ik heb daarnet mijn hp vectra ES/12 uitgeschakeld, en ik wil hem weer opzetten, maar hij doet niets meer.
ik heb alle uitbreidingskaarten uitgetrokken, zodat enkel nog de basis insteekt (video, floppy- en harddrive connectoren en het geheugen).
Ik heb het ram geheugen al vervangen, geprobeerd zonder, niets helpt.
als ik hem op zet krijg ik een zwart scherm, en voor de rest niets.
wel als ik de stroom inschakel branden heel eventjes alle lichten van mijn keyboard.
control+alt+delete doen ook niets.
het bios batterijtje is normaal gezien leeg, want hij gaf telkens (toen ie nog wel werkte) aan dat ik de setup disk in de diskette speler moest steken.
Het lijkt precies wel hopeloos. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
Iemand nog tips?
Jens
ik heb hier een probleempke. Ik heb daarnet mijn hp vectra ES/12 uitgeschakeld, en ik wil hem weer opzetten, maar hij doet niets meer.
ik heb alle uitbreidingskaarten uitgetrokken, zodat enkel nog de basis insteekt (video, floppy- en harddrive connectoren en het geheugen).
Ik heb het ram geheugen al vervangen, geprobeerd zonder, niets helpt.
als ik hem op zet krijg ik een zwart scherm, en voor de rest niets.
wel als ik de stroom inschakel branden heel eventjes alle lichten van mijn keyboard.
control+alt+delete doen ook niets.
het bios batterijtje is normaal gezien leeg, want hij gaf telkens (toen ie nog wel werkte) aan dat ik de setup disk in de diskette speler moest steken.
Het lijkt precies wel hopeloos. Ik weet niet wat ik fout heb gedaan.
Iemand nog tips?
Jens