HP vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henke

Verenigingslid
Lid geworden
7 dec 2004
Ik heb een HP PSC 1610 All in one printer.
De bijbehorende drivers enz netjes geinstalleerd.
Het werkte ongeveer 4 weken. Plotseling kreeg ik met het openen van het programma
Image Zone de melding "In het programma is een onverwachte fout opgetreden. De initialisatiefucntie voor het type HP CUE Gallary Image Manager Keywords
heeft een uitzondering veroorzaakt.
Hierna werkt het programma niet meer en moet ik met taakbeheer de zaak beeindigen. Het printen en scannen werkt wel. Maar het oproepen van het foto bewerken met Image Zone niet.
Deinstallatie en opnieuw installeren heeft niet geholpen.

Wat kan ik nog proberen, wie kan mij helpen?:confused:

Ik ben geen HP fan dus mijn eerste reactie toen ik je bericht las, was: "Daar gaan we weer, typisch weer een of ander HPkwaaltje".
Zoals gezegd ben ik geen HP fan dus mijn mening is zo "gekleurd" als maar even kan. ;)

Nu even serieus :
ik vermoed dat het nog een redelijk nieuw model is? Mogelijk is er bij HP een update beschikbaar ?

Alleen het feit dat het 4 weken goed heeft gewerkt doet vermoeden dat er iets "anders" aan de hand is. Ik ken de tool niet en weet zodoende dus ook niet waar die is geinstalleerd (map / submappen etc. etc.) Zou het zo kunnen zijn dat je door het werken met een ander progje of misschien wel het tooltje zelf, iets veranderd hebt aan de instellingen / parameters?

Mogelijk is het een optie om systeemherstel binnen Windows uit te voeren naar een datum waarop de tool nog wel deed wat 'ie moest doen?

Systeem herstel bied geen oplossing, heb ik al geprobeerd. Ook op de site van HP heb ik de laatste software gehaald en de laatste drivers opnieuw op de juiste manier geinstalleerd.
Hele apparaat uit apparaat beheer weggehaald en alles weer opnieuw geinstalleerd met de laatste software.
Software blijft problemen geven. Ook de vrienden van HP verzocht om een oplossing.
Na drie verschillende zgn. oplossingen zeggen ze XP opnieuw installeren, tja dat is misschien de oplossing.
Maar dat wil ik nog niet.:confused:

XP opnieuw installeren..........!!!!!!!!!!!!!!!!! You're kidding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De brand erin met, ^^ (raden wat op de plaats van de twee dakjes staat................!!!)

Ik heb juist een HP PSC 1500 All-in-One serie gekocht.
Tot nu toe geen problemen mee gehad.
Alleen de onderlinge programma's vond ik een beetje verwarrend.

HP Solution is eigenlijk 't enige waar ik mee kon werken.

Image Zone gaf me de verwarring, dat er foto's geïmporteerd werden, die dan vervolgens telkens opnieuw geprint werden. Ook als ik al een andere foto had geïmporteerd.
Daarbij komt ook nog dat ik vanuit image Zone heel moeilijk bij andere fotobestanden kon komen.

Dus als 't printen en scannen wel lukt, kun je toch beter een ander programma kiezen om foto's te bewerken?

:)

Ik geloof dat ik voor een ander programma moet gaan.
Ik heb ook nog Adobe FotoshopElements, is vogens mij nog veel beter ook, moet alleen de vele mogelijkheden bestuderen.

OK, bedankt voor jullie moeite.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan