HP vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maiden

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Dag Allemaal,

Ik wil over een week of 4/5 een nieuwe laptop kopen.

Hierop wil ik games kunnen spelen als : Call of duty 6, Starcraft 2, Leaugue of Legends. (in gemiddelde graphic settings)

Natuurlijk ook office 2010 en dergelijke.

Nu had ik al een laptop op het oog:

http://www.laptopshop.nl/product/12...vilion-dv6-6035ed.html#product_specifications

Mijn vraag is dan ook, is deze geschikt?
Voornamelijk zat ik in over de proccesor en de videokaart.

Want is een quad-core 1800MHZ beter dan een 2,4 Dual of hoe ligt deze verhouding?

Hoor graag van ieder!

Groeten

Menno

je zou deze spellen wel kunnen spelen, wellicht niet op de hoogste kwaliteit.

of een quad core 1.8 beter is dan een 2.4 dual hangt ervanaf wat je ermee doet. als je veel programmas gebruikt die quad core ondersteunen dan heb je meer aan de quad core omdat je op die momenten meer totaal ghz aan processorsnelheid hebt. echter ondersteunen een groot aantal programmas geen quadcore maar hooguit 1-2 cores, waardoor 1 of 2 keer 2.4 natuurlijk sneller is dan 1 of 2 keer 1.8.

ik heb een dv6 (2120-ed) en ben er helemaal niet tevreden over. vooral de koeling is een probleem. fan staat nooit uit ook al draai je alleen word. en hij is nu een jaar oud en de verf bladert af...

als je wilt gamen op een laptop is het een aanrader om de fan uitgang aan de zijkant te hebben.

dan zou ik een asus kopen zoals:
http://tweakers.net/productreview/43409/asus-k53sv-sx146v.html

Laatst bewerkt:
@ventilatorr Bedankt voor de reactie ! Maar ik ben totaal geen fan van Asus dit ook omdat ik de laptop ook wel zou versjouwen. En de case van een HP is over het algemeen toch wel wat sterker. Zijn er nog HP's die in de prijsklasse 500-650 euro vallen ? En die wel goede fan hebben?

Dank!

Na een kleine week zoeken en kijken blijf ik toch bij de Asus die in bovenstaand bericht is gepost?

Nu zou ik graag willen weten, hoe sterk en stabiel zijn Asus laptops?

Asus laptops zijn erg sterk en stabiel. Nooit problemen mee gehad.
Maar als ventilatorr even naar de nieuwe serie HP-laptops had gekeken, had hij gezien dat de ventilator ook aan de zijkant (linkerkant) zit.

Asus laptops zijn erg sterk en stabiel. Nooit problemen mee gehad.
Maar als ventilatorr even naar de nieuwe serie HP-laptops had gekeken, had hij gezien dat de ventilator ook aan de zijkant (linkerkant) zit. Ik zou voor

naar mijn mening zijn er ook slechts een aantal merken die in de top category vallen, waaronder sony en asus. acer en hp liggen bij mijn persoonlijke notering een stuk lager. daarnaast moet ik zeggen dat de cases van hp helemaal niet zo sterk zijn als dat ze eruit zien. je kunt daarnaast vaak probleemloos de rand van het scherm lostrekken.

enfin, persoonlijk zou ik ook voor een asus gaan, maar als je echt per se een hp wilt is dat jouw keus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan