HP w2207h met Blu-ray speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lafra002

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2004
Beste heren,

misschien een domme vraag, maar ik vroeg me af of het scherm wat ik heb (een HP w2207h, met HDMI aansluiting) ook daadwerkelijk HD kan afspelen. Reden van mijn vraag is dat van plan ben om een blu-ray speler voor m'n pc te kopen.

Ik vroeg me af of ik dus ook daadwerkelijk een 1080p beeld krijg, of dat dit scherm geen dusdanige kwaliteit kan weergeven.

Ik heb uiteraard gekeken op de site van HP, maar ik kwam niet veel verder dan dat er een HDMI aansluiting op zit en wat daar het potentieel van is.

Alvast bedankt voor de reacties!

Jeff

Nee, de resolutie is te laag, daarvoor moet je 1920*1080 hebben.
Jou scherm is1680*1050

Ok duidelijk, als ik het goed begrijp zou dus een blu-ray speler niet de meest logische keus zijn in deze ;)

Is het ook zo dat ik simpelweg geen beeld zal krijgen met blu-ray, of dat het scherm alleen maar z'n maximale kwaliteit weergeeft?

Viel te proberen, misschien maar eens overwegen om een HD-tv aan te schaffen.

Ok duidelijk, als ik het goed begrijp zou dus een blu-ray speler niet de meest logische keus zijn in deze ;)

Is het ook zo dat ik simpelweg geen beeld zal krijgen met blu-ray, of dat het scherm alleen maar z'n maximale kwaliteit weergeeft?

Viel te proberen, misschien maar eens overwegen om een HD-tv aan te schaffen.

Uiteraard kun je er een blu-rayspeler via HDMI op aansluiten. De monitor zal dan het beeld zo goed weergeven als hij kan.

Omdat de monitor een verhouding heeft van 16:10, zul je wel twee kleine zwarte balken zien, dus ook bij het bekijken van een film die in 16:9-formaat is. Je kunt de monitor laten kiezen of hij deze zwarte balken weergeeft, of de film oprekt zodat je volledig beeld hebt (pixelmapping).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan