HP webcam werkt alleen in de camera app van Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

gridishere

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo,

In Windows 10 zit een app die Camera heet. Deze vertoont echt super beeld op mijn webcam. Echter, in andere apps zoals google hangsouts of skype blijft het scherm helemaal donker (ook met instellingen in die apps en/of van de camera). Iemand enig idee wat ik hier fout doe? Heb bij privacy aanstaan: Apps mogen mijn camera gebruiken. Ik zie echter bij die Apps geen Chrome staan bijvoorbeeld.

HP HD Webcam [fixed] zo heet mijn cam in apparaatbeheer.

Ben al even opzoek naar de oplossing dus als iemand mij kan helpen - reuze bedankt dan.

PS: het gekke is dat ik niemand op google zie waarbij de camera ook alleen werkt in de camera app (vergrootglas inklikken en camera intypen) van Windows 10. Ben ik dan de enige die probleem op de wereld heeft?

Groet!

grid

Laatst bewerkt:
In bericht # 2 werd een vraag geformuleerd en ondertussen zijn we een week verder ... :rolleyes:

He gast0205, excuus voor deze late reactie. Het toetstel is de HP ProBook 4730s . Ik heb het inmiddels werkend. Ik moet het dan wel doen met een andere driver waarbij ik niet meer kan zoomen maar toch werkt het. Ik zet de vraag op opgelost. Fijn weekend!

Grid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan