HP Wireless Assistant probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elfje1982

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Geachte lezer,

Ik heb een probleem met mijn wireless assistant van HP. Ik heb een dv8-1180 laptop met een touchknop om het wireless internet aan/uit te zetten. Deze knop heeft echter een eigen leven. Oftewel mijn draadloos internet zet zichzelf uit en soms ook weer aan, maar vooral uit. Dit is heel vervelend als ik bijvoorbeeld op skype of msn zit. Ik kan zelf dan met die knop het internet weer aanzetten, maar na soms een paar tellen al schakelt hij zichzelf weer uit. Ik heb al op internet gezocht op dit onderwerp en geprobeerd de drivers te updaten, heb zelfs al de wireless assistant geprobeerd te uninstall, maar niks werkt. Wie kan me helpen met dit probleem want ik wordt er nu echt wanhopig van.....

BvD

Eveline

Ja ik ze eerst geupdate, maar toen dat niet werkte de wireless assistant via uninstall gedeinstaleerd, maar het probleem blijft bestaan

Ik heb alle drivers opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft bestaan. Nog andere ideeen?

klinkt raar maar probeer eens een doekje met ammoniak over de touchknop te vegen

terug naar de leverancier als het binnen garantie valt en anders als je echt draadloos wil verbinden een USB client proberen ervan uitgaande dat je de juiste drivers hebt geprobeert

Al opgelost

Hallo elfje1982,

Ik zag op dit forum jouw probleem. Sinds kort heb ik het zelfde probleem. Ik was benieuwd of jij al een oplossing gevonden had.

groet Leon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan