hp wireless assistant

Status
Niet open voor verdere reacties.

joostth

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Goede avond mensen!

Ik zit met een probleem wat betreft hp wireless assistant, of eigenlijk mijn toetsenbord.
Tot mijn spijt is er 2 dagen geleden een glas whiskey over mijn laptop heen gevallen, met als gevolg dat het toetsenbord het begeven heeft. Nu heb ik in de minuten daarna, om te testen of die het nog deed op allerlei toetsen gedrukt, waaronder de speciale knop van wireless assistant waarmee je in een keer alle draadloze verbindingen uitschakelt etc. Nu doet het toetsenbord het dus helemaal niet meer, met als gevolg dat ik geen verbinding met het internet kan maken.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer kan inschakelen?

Mvg,

Joost

zeer vervelend dat uw toetsenbord stuk is.

probeer dit:

Draadloos netwerk

In het vak Draadloos netwerk wordt de status van een eventuele actieve draadloze verbinding getoond. Door middel van de tekst Verbonden wordt aangegeven dat er sprake is van een draadloze verbinding en de kwaliteit van de verbinding wordt weergeven door vier in hoogte oplopende kolommen. Door te klikken op de knop uitschakelen kunt u de actieve verbinding verbreken. De melding Draadloos is uitgeschakeld verschijnt dan. Via een klik op de knop Inschakelen kunt u de verbinding weer activeren. Het feitelijke beheer van draadloze verbindingen vindt plaats via Starten >> Configuratiescherm >> Netwerk en internet >> Draadloze netwerken beheren.

Ik heb het van deze website:
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/howto/windows7_mobiliteitscentrum.aspx#3

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan