HP x2301

Status
Niet open voor verdere reacties.

MidNightClub

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 apr 2012
Hallo mensen,

Ik heb sinds een half jaar een HP x2301 monitor gehaald voor mijn computer. Ik heb niet vaak dit probleem gehad in het begin maar het zit zo.

Ik zet mijn stekkerblok aan en daarna mijn monitor en computer, maar sinds een paar dagen en paar maanden geleden valt mijn HP x2301 monitor in de
slaapstand. Kortom de bocht hij wil mijn computer gewoon niet zien. Mijn broertje had hetzelfde probleem maar wist dit te verhelpen door de adapter er
helemaal vanaf te houden voor een tijdje en dan weer het scherm eerst op te starten en dan de computer. Maar dit mocht na vandaag al niet meer baten.

Weet er iemand een concrete oplossing of kan mij vertellen waarom dit model dat toch constant doet?

Ik hoor het heel graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Marthijn Mollink

PS. het gaat om dit model : http://tweakers.net/pricewatch/283448/hp-x2301-zwart.html

Bedankt voor het reageren manamana, ik heb gekeken naar de gestelde vragen maar kon hier de oplossing niet in vinden.

Zoals ik al zei gaat mijn monitor na het niet zien van mijn computer (die op dezelfde tijd gestart wordt, of later) op de slaapstand en komt dan ook niet meer bij als ik mijn computer heb ge-re-boot. Kortom, wanneer ik de adapter volledig van het stroom afhaal en weer aankoppel wil die dan wel weer doen. Maar gisteren was dit niet het geval.

(al inmiddels even niet meer mogelijk om te testen omdat mijn computers moederbord toevallig overleden is).

Dus ik laat het bij het vragen of hier voor in de toekomst een betere oplossing voor is.

Oh oke bedankt, wellicht is er meer aan de hand met het een en ander. Groet Manamana.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan