HP zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

19hunter91

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Hallo,

Mijn HP pavillion dv9000 geeft sinds kort geen beeld meer. Van de ene op de andere dag krijg ik alleen nog maar zwart beeld (ook geen backlight)
Nu heb ik er een externe monitor aan hangen, waarop ik wel beeld krijg en gewoon kan computeren. Dat is echter niet de bedoeling van een laptop:)

Op willekeurige dagen (echt heel willekeurig) krijg ik ineens wel beeld op mijn laptop. Heel raar.
Als ik hem dan reboot is het scherm weer weg. Maar om hem nou 24/7 aan te laten staan is ook niet alles.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Er zat een breuk in het lcd kabeltje.
Jammer dat er geen reacties kwamen

Hoi,

Ik heb het probleem met een DV6000 van HP.
Hoe ben je er achter gekomen dat er een breuk in het kabeltje zat? Ik heb gekeken, maar het openen van een laptop is lastiger dan een Desktop ;)
Ik krijg met een extern scherm ook geen beeld. Led verlichting knippert....

Hoi,

Ik heb het probleem met een DV6000 van HP.
Hoe ben je er achter gekomen dat er een breuk in het kabeltje zat? Ik heb gekeken, maar het openen van een laptop is lastiger dan een Desktop ;)
Ik krijg met een extern scherm ook geen beeld. Led verlichting knippert....

ik had beroep gedaan op de 3jaar garantie die je hoort te krijgen bij een laptop.
Gewoon bellen met de SD van HP.. Ze zeiden eerst dat mn garantie voorbij was.. totdat ik begon over de 3 jaar die je HOORT te krjgen :)
Gratis gerepareerd

Vandaag nogmaals contact gehad met HP, maar ik krijg na de 1 jaar garantie 12 verlengde garantie. Deze is verstreken en mag de laptop aanbieden buiten garantie. Dus helaas pindakaas.

Nu ben ik vandaag opnieuw in de weer geweest en na tientalle pogingen kreeg ik weer beeld. Gelijk na de HP BIOS update pagina gegaan. Blijkt dat van deze laptop geen BIOS update is voor de Windows 7. Verder dan Vista 64 bit kom ik niet.
Echter draait de laptop al bijna 2 weken op Windows 7.

Kan dit echt een oorzaak zijn?
Windows 7 eraf halen en Vista erop zetten?

Als vista er origineel opstond, is teruggaan altijd een optie.. Als het toen wel goed werkte.
De HP DV6000 heeft echter wel een Moederbord issue, die bij hun echt wel bekend is (maar ze het glashard ontkennen en dus buiten garantie niet toegeven)
(hoop natuurlijk niet dat dat je probleem is :p)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan