Hp1600

Status
Niet open voor verdere reacties.

FitzChevalric

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
Hallo,

Ik heb een probleem met de HP 1600.

Van het ene op het andere moment kan ik geen verbinding meer maken met deze printer. Het gaat gewoon heel lang goed. 5 minuten geleden nog geprint. En nu zegt ie 'Kan geen verbinding maken'. Dit staat dan in de menubalk van het printericoontje, rechts onderin naast het klokje.
Als ik op de werkset klik, dan krijg ik een bijna leeg scherm. Waarop staat 'Beschikbare printers' en dan met een keuzebalkje erachter, waar enkel 'none' staat. Dan staat daar achter een knop met 'configureren'.
Hij is weldegelijk aangesloten op mn pc, hij deed het immers 5 minuten geleden nog. En de usbkabels zitten er allemaal nog steeds goed in.

Iemand een oplossing?

Bedankt!

Staan er in apparaatbeheer gele uitroeptekens?
O.a. bij de USB poorten of andere apparaten?

Indien geen gele uitroeptekens, de USB kabel eruit halen, de pc rebooten, met de printer aan, die USB kabel terug plaatsen, werkt dat?

Hallo,

Nee, er stonden geen gele uitroeptekens.

En ook na het rebooten werkt het nog niet.

Als het probleem pas is ontstaan, wat is er sindsdien veranderd, qua soft en/of hardware?

Je kunt een andere USB kabel proberen, maar die moet je maar hebben liggen, een systeemherstel uitvoeren, op een datum van voor het probleem, de software voor die printer opnieuw installeren, of als het wil, een herstelinstallatie vanuit software.

Heeft ook allemaal niet gewerkt. Heb ik al eerder gedaan namelijk.

Ik heb de software weer opnieuw geinstalleerd. En toen begon ie weer met de printerspooler service te ouwehoeren. Deze wil elke keer niet goed opstarten.

Ik zal hem eens een tijd lang uitlaten en dan kijk ik morgen wel of hij het weer doet.

Nou, als iets uitstaat, werkt er ook niets, en wordt het ook niet vanzelf opgelost.
Neem contact op met de helpdesk van HP.

Andere kabel al geprobeerd? en een andere USB poort ook gelijk?

Nou, na de printer een minuut of 5 te hebben uitgedaan, werkt hij weer.

Ontzettend vreemd. Geen berichten meer over internetspoolerservice, geen vreemde pagina's bij de werkset.

in ieder geval harstikke bedankt voor de hulp!

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan