HP3600 n print eerste pagina van een document niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewergreen

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2008
Mijn HP 3600n doet raar. Als ik een document met één pagina heb, dan print hij deze perfect (excl. outlook). Als ik een document met meer dan één pagina heb, dan print hij de eerste pagina niet (of enkel twee lijnen) en de andere pagina's perfect.

Iemand enig idee? Hij is geïnstalleerd op het netwerk via ms server2003.

Al eens gekeken wat de laatste drivers doen?

En heb je dit probleem ook als je de documenten print vanaf de pc/server waarop de all in one printer is aangesloten?

[Edit]
Waar ik vandaan haal dat het een all in one printer is weet ik niet. Zal wel toe aan eten zijn :P.

Nu dus de vraag of je dit probleem ook hebt als je de printer rechtstreeks aansluit op een pc.
[/Edit]

Laatst bewerkt:
drivers

Ik wou de drivers updaten, maar ik heb geen idee hoe dat moet vanuit windows small business server 2003. Ik kon hem niet deïnstalleren. Misschien moet ik eens proberen een pc rechtstreeks aan te sluiten.

Het kan zijn dat je werkt met de drivers die in Windows 2003 meegeleverd worden.
Het testen op een andere pc is wel een goed plan.

Een nieuwe driver installeren zal waarschijnlijk op dezelfde manier gaan als op Windows XP:
- Download de driver van de fabrikant (in dit geval HP)
- Mogelijk kun je de driver automatisch installeren en dan hoef je alleen de wizard te volgen
of ander moet je de driver uitpakken in een map en dan de rest van de stappen volgen
- Ga naar Start
- Kies voor printers en faxen (mogelijk via het configuratiescherm)
- Rechtermuisknop op de printer
- Kies voor Eigenschappen (of properties in het engels)
- Ga naar het tabblad Geavanceerd

- Klik op de knop nieuwe driver
- Klik op volgende bij het welkomst scherm
- Klik op de knop heb diskette (de vertaling klopt niet helemaal maar heb zo geen NL windows bij de hand)
- geef dan de map aan die je zojuist hebt uitgepakt
- volg de wizard verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan