HP5520 all in one printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

rbrnvld

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2013
na de installatie van mijn nieuwe HP 5520 all in one printer in de wireless mode geeft zowel de laptop als de desktop problemen;

de desktop is trager geworden en loopt soms vast, de antivirusscan van de desktop geeft geen virus aan;

het probleem met de laptop is groter, de laptop is helemaal niet meer vooruit te branden, na 2,5 uur is de antivrus scan nog niet klaar;
ook heb ik problemen met de google-art website sinds de printer installatie; als ik de laptop terugzet naar een herstelpunt van voor de printerinstalltie heb ik nog steeds dezelfde problemen;

komt iemand dit bekend voor en is er een oplossing bekend?

met dank

heb je de software van de cd gebruikt??
heb het zelfde gehad
software van de hp site gedownload en geen problemen meer gehad

inderdaad met de software van de HPsite gaat het wel, maar alleen op de desktop met windows XP; maar wat me opvalt is dat alles het doet, behalve als ik een filmpje bekijk in uitzending gemist; dan stopt het beeld iedere keer om de video te herladen, maar daar kan ik wel mee leven;
op de laptop met windows 7 is de antivirussoftware helemaal vastgelopen en heb ik de harde schijf laten scannen op fouten en laten herstellen; gelukkig werkt de loaptop weer, maar ik durf de printer niet meer te installeren;
met dank voor de reactie

heb je verder wel alle drivers op je pc's staan ??lijkt me niet namelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan