Hpdeskjet 840c

Status
Niet open voor verdere reacties.

cornelis180

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
Ik heb 2 vraagjes,

Ik wil graag een nieuw inktpatroon bestellen op de hele goedkope site: www.ddvd.nl

Nu zit ik met een probleempje, ik kan helemaal selecteren welke printer etc, als ik dat heb gedaan kan ik kiezen tussen 2...

Mijn eerste vraag is: is er verschil in grote tussen 25ml en 15ml..?

mijn tweede vraag is: Ik heb het type inktpatroon c6615 zal een van die 2 anderen passen??? hier is de link naar die inktpatronen:
http://www.bigdennis.com/ink_search_cartridges_result.php?brand=HP&family=DeskJet&type=840+C&submit=zoeken

Dit staat onderaan de pagina: Nederlands gesproken helpdesk op 0049-2863-38370 * Bereikbaar Ma t/m Vrij 10.00 -12.00 en 13.00 - 17.00

Ik zou zeggen, bel ze even over jouw twee vragen.

haha, daar weten ze niks.. heb ik al vaker gehad met die site, doorschakelen doorschakelen doorschakeelen en uiteindelijk kunnen ze 't niet zegge.. prijs van het telefoontje? 3,40 >.<

help me aub even..

Mijn eerste vraag is: is er verschil in grote tussen 25ml en 15ml..?
Nee, alleen de inhoud is verschillend. Ik koop zelf bij 123inkt.nl m'n inkt voor de HP Deskjet 845c.(staan op de zwartemarkt van Beverwijk, daar haal ik ze) Ik koop hun "eigen merk". Het scheelt behoorlijk met de inhoud van de orginele HP cartridges. Deze zijn gerecyclede cartridges.

Laatst bewerkt:
ok ik heb ze bestelt... hartelijk bedankt..:D

btw, k had al een mailtje gestuurd 3dagen geleden maar had ze tog wel snel nodig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan