Hppsc 1410

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romy16

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2009
Hallo.Ik heb deze week 2 nieuwe cartridges 9 zwart en kleur0 in mijn printer geïnstalleerd,het zijn niet de originele maar compatible cartridges. Vanaf dat moment begon iedere keer dat ik hem aanzette de uitlijn-pagina te rammelen. Dit probleem heb ik nu via deze site even onder controle door hem te resetten en ik hoop dat het zo blijft want inmiddels fladderen hier zo een beetje 20 van de pagina's rond..
Alleen wat heel vreemd is dat hij een printopdracht van een mail van mijn @home adres niet uit print ( hij herkent hem helemaal niet) want als ik naar het configuratiescherm ga en naar printers en faxen is het daar helemaal blanco, geen printopdracht in de wachtrij en een foto kan ik ook niet printen maar als ik een printopdracht geef van een mail dat op mijn @Live account binnen komt dan print hij deze vervolgens wel. Ik begrijp echt niet wat er aan de hand is. Ook doet hij er heel lang over op deze opdracht uit te voeren.
Op de site van HP stond dat compatible cartridges de printer kunnen beschadigen.
Kan iemand mij helpen of moet ik deze cartridges weggooien?

Als eerste zou ik proberen, om je printer opnieuw te installeren. Uiteraard eerst deïnstalleren of verwijderen start->printers->en daar de betreffende printer verwijdern. Ook de betreffende extra software ->configuratiescherm->systeem->software. Alles van HP verwijderen.
Het kan ook zijn, dat je te maken hebt met de nieuwe truc van HP, de chip die op de cartridge zit moet gereset worden, en dat is een gigantisch gepriegel.
Een handleiding daarvoor moet je even Googlen, kan er zo gauw niet opkomen.

Dank je wel voor het snelle antwoord, ik ga het zo meteen gelijk proberen.
Ik kan mij voorstellen dat HP probeert zijn markt te beschermen want zulke compatible cartridges zijn goedkoper en er zit veel meer in en dat is pure concurrentie

Zo daar ben ik weer, ik heb er in eerste instantie alles vanaf gehaald en nu weer op gezet maar het probleem blijft hij print moeiteloos een mail van mijn @Live account maar bij @home, geen herkenning dus geen print, het blijft vreemd want de print van een @live mail ziet er redelijk uit ook al zie ik kleurverschil in de blauwe tekst dus de kwaliteit zal wel niet zo goed zijn en misschien geeft hij daarom problemen? maar waarom wil bij de een printen en bij de ander niets?

Geen idee.
Als je je mail doorstuurd naar je live account, is je probleem ook opgelost.
Ik weet niet de oplossing, maar het werkt wel.

Helaas nog niet voor het afdrukken van foto's en dergelijke maar ik zal het hele programma morgen nog eens herhalen en anders weet ik het ook niet meer

Het is opgelost, uiteindelijk kwam ik erachter dat Internet Explorer 7 op een vreemde manier van mijn computer was verdwenen. Ik gebruik al tijden Firefox als browser want bij Internet Explorer kun je een trui breien zo traag is die. Nu dus maar even Internet Explorer 8 gedownload en het werkt.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan