HPzipm12, hoe verwijder ik dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

misssan

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2008
Hallo, ik heb een probleem, als ik wil printen dan moet ik eerst 4x deze melding wegklikken :evil: (ik heb alles wat ik hierover kon vinden op het internet al geprobeerd...
Precies wat hier ook staat http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257216 deze melding kwijg ik alleen als ik wil printen, elk printje! Die link heb ik al geprobeerd en dat werkt dus niet! Help mij :confused:

Klik met de rechtermuisknop op Start en klik vervolgens op Verkennen .
Selecteer de map Windows of WinNT .
Klik met de rechter muisknop op de map System32 en klik vervolgens op Eigenschappen .
Selecteer het tabblad Veiligheid . Als u het tabblad Veiligheid niet ziet, hebt u geen beheerdersrechten op de computer. Stel het toegangsniveau in op Volledig Beheer voor de gebruikersgroep.
(Hoe doe ik dat laatste dan? (Stel het toegangsniveau in op Volledig Beheer voor de gebruikersgroep. ):rolleyes:

Om volledig beheer te krijgen moet je met rechts klikken op alle mappen en bestanden die het probleem geven.. Klik vervolgens met rechts, ga naar Eigenschappen > Beveiliging > Geavanceerd, kies het veld Eigenaar en klik op Bewerken. Kies bij Eigenaar wijzigen in de naam van je account; zet als je ook de onderliggende mappen en bestanden wilt wijzigen een vinkje voor Eigenaar van onderliggende objecten en containers vervangen optie.

Het is opgelost, ik moest gewoon alles van me Printer van HP verwijderen en daarna die zip gebruiken dan installeert hij wel oke :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan