.htaccess probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymond88

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Weet niet of ik in het goede forumgedeelte zit, maar hoop van wel..

Ik gebruik een .htaccess bestand om mijn links om te zetten. Echter doet hij het niet. Ik heb alles aan staan, want 'redirecten' gaat wel.

Zo werkt dit niet; RewriteRule ^beheer/(.*)/ beheer.php?p=$1
En dit wel; RewriteRule beheer.php admin.php

Ik zie mijn fout niet, en heb hier nog nooit mee gewerkt. Google heb ik genoeg gedaan, maar raak er niet wijs uit. Zal wel een of ander dom foutje zijn?

Waarschijnlijk heeft de hosting .htaccess bestanden includen uit staan

typ gewoon eens onzin de .htaccess zoals hedjqkwhekjqwhejkqwhekj en plaats dat htaccess bestand in een test dir en surf daar eens naar toe wanneer je een server error ziet wordt je htaccess uitgevoerd.

Anders contact opnemen met je hoster om te vragen of ze dit aan willen zetten

Ja, ik krijg dan een error. Draai namelijk op mijn wampserver, en alles staat geactiveerd.

Ik weet niet precies wat er fout gaat met mijn code. Heb het .htacces bestand al eens in de root gezet (dus in de www), als ook in de folder van mijn CMS. Nu staat mijn bestand in de map waar ook beheer.php staat, maar het wordt dus niet uitgevoerd...

RewriteRule ^admin/(.*)/([0-9]+)/ beheer.php?p=$1&id=$2

Ow, het schijnt dat ik hem wel bereiken kan via volgende bereiken kan

http://localhost/cms/admin/informatiefeest/193/

ECHTER, wordt mijn CSS code dan niet meegenomen. Schijnt dat ik deze dan anders moet definieren? Naja, anyways, ik wil dus dat ik meteen op die pagina kom natuurlijk. Niet dat ik alsnog die get variabelen nog allemaal zie, en handmatig alles moet invullen. Heb ik iets fout ingesteld, geprogrammeerd? :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan