HTC- Belt automatisch als ik muziek luister O.O

Status
Niet open voor verdere reacties.

Endroine

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2009
Ik heb een HTC wildfire die zonder reden de persoon belt die ik laatst gebeld heb, wanneer ik muziek luister. Vaak hangt ie vanzelf op voor iemand de kans krijgt opgenomen te hebben. Maar mijn muziek stopt daardoor steeds. (het gebeurd echt vaak minstens 2x per liedje, soms zelfs 5 keer ofzo) Ik weet zeker dat ik geen knopje of iets indruk want, mja dr is niks als ik muziek luister waar ik op kan drukken zodat ik iemand bel dus O.O

Volgens mij is dit echt een uniek probleem XD Weet iemand iets? Mijn google skills zijn niet echt goed en met een hele zin typen vind ik niks dus sorry als het wel ergens op internet al blijkt te staan o-o

~Jessica

heb je de telefoon in je zak want dan kan het zijn dat je per ongeluk ergens op het scherm drukt.

Misschien slecht contact van je headset in de telefoon. Duw 'm eens goed aan of maak het even schoon, dat wil nog wel eens helpen.

heb je de telefoon in je zak want dan kan het zijn dat je per ongeluk ergens op het scherm drukt.

Ik weet zeker dat ik geen knopje of iets indruk want, mja dr is niks als ik muziek luister waar ik op kan drukken zodat ik iemand bel dus O.O
(-_-") Overigens heb ik m soms gewoon in mn handen

Misschien slecht contact van je headset in de telefoon. Duw 'm eens goed aan of maak het even schoon, dat wil nog wel eens helpen.

Heb alleen een koptelefoon maar zit idd af en toe ook wat losser maar dat is niet zo makkelijk op te lossen tenzei ik hem aan mn telefoon vast plakband.
Maar zou hij echt daarom iemand randomly bellen? Het lijkt meer een virus of een programmatje dat niet naar behoren werkt ofzo.

Laatst bewerkt:
Als ik het me goed herinner kon mijn vorige telefoon het laatst gebruikte telefoonnummer opnieuw bellen door 2x snel op de knop van de headset te drukken. Probeer eens een andere headset/koptelefoon en leg de telefoon op een tafel, kijk dan of het probleem weg is.

k T was dus mn koptelefoon, als ik daar aan draai enzo dan belt hij automatisch,
Andere koptelefoon kopen dus. Of is dat overal bij...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan