HTC jherkent micro sd card niet meer
Hallo,
Allereerst dank voor het reageren!
Ik heb alle bestanden gekopieerd naar mijn computer daarna geprobeerd te formateren hetgeen niet lukt. De sd card van een nintento erin gedaan. Hij kon nu gewoon een foto nemen.
De micro card kon ook niet geformateerd worden.
Hij geeft de melding alleen lezen ontkoppeld + er is een probleem opgetreden met.... en daarna is het niet meer leesbaar
De melding is gekomen hetzij na de update van HTC Android OS hetzij de update van "my apps"
Volgens mij staat dit ook genoemd in de bovcenstaande melding alleen ik kan het niet lezen
Uit navraag op internet blijkt dat vele mensen dit probleem hebben.
Het gevolg is dat je niets meer kunt downloaden uit de Market, geen foto's meer kan maken en dat soort dingen. De telefoon kan nu maar half gebruikt worden....
Ik heb ten einde raad HTC gebeld, die gaf aan het probleem te "escaleren". Dat betekent dat experts zich hiermee bezig zullen gaan houden. Ik zou teruggebelt worden zodra men iets wist.
Nogmaals ik denk (zo speurende op internet) dat vele tientallen mensen dit probleem hebben, zoniet honderden. Knap balen dus!
Blijft voor mij een raadsel waarom een Micro sd kaart niet gewoon geformateerd kan worden.....
Misschien kan iemand mij nog van advies dienen?
Ik zal iedereen op de hoogte houden van de voortgang van HTC. Mochten anderen goeie ideeen hebben of het probleem herkennen dan mogen ze natuurlijk ook reageren.
Ben benieuwd!