HTC Desire S of Galaxy S Plus

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Ik twijfel tussen de HTC Desire S en de Galaxy S Plus. Ze hebben allebei voordelen, dus het is een lastige keuze.

Dit zijn voor mij de voordelen van beide telefoons:

Desire S:
- veel mooier uiterlijk, die van de S+ vind ik niet echt mooi, in tegenstelling tot de Desire S
- HTC Sense
- krijgt Android 4.0
- wat kleiner

Galaxy S Plus:
- langere batterijduur
- sneller
- AMOLED scherm
- fysieke toets

Voor mij zijn de belangrijkste punten de batterij, het scherm, het uiterlijk en de grootte. En ze hebben allebei twee punten daarvan.

Is er iemand die ervaring heeft met beide telefoons en advies kan geven?

Ik heb de Galaxy Ace, mijn vriendin de Wildfire S. Beide niet de foons uit jouw verhaal, maar qua gebruik komen ze overeen.

Mijn Ace vind ik prettiger ivm de door jou genoemde fysieke toets. Die heeft een voordeel tov de 4 tiptoetsen bij de HTC, het toetst makkelijker. Ook de aan/uitknop aan de zijkant (Ace) vind ik prettiger dan aan de bovenkant (Htc)

De grootte van mn Ace zit tussen de HTC en Galaxy S in en vind ik helemaal goed, groter hoeft van mij niet...

Maar nogmaals; ik praat hier niet over jouw keuzes...

Bedankt voor je reactie. Dat zijn inderdaad er inderdaad twee die erg overeenkomen met mijn twee opties.

Interessant dat jij dat ook noemt, van de fysieke toets. Dan is mijn gevoel blijkbaar niet verkeerd dat dat wel handig is
Ik denk dat het toch wel een groot pluspunt voor de SGS+ wordt voor mij.

waarvoor wil je alleen kiezen tussen die telefoons en niet bijvoorbeeld een iphone 4 of een sony ericsson xperia

Dat zou natuurlijk iets te maken kunnen hebben met het prijsverschil...

Ik zit zelf ook tussen deze twee telefoons te twijfelen (Desire en Galaxy) Wel handig om te weten dat de Desire Android 4 zal krijgen, da's toch weer een pluspuntje. Waar had je dat trouwens gelezen?

Inderdaad, de Desire en Galaxy zitten precies op het bedrag dat ik wil uitgeven.

Ik heb het opgezocht via Google, dan kom je verschillende websites tegen waar het wordt genoemd. Het kan nog wel een tijdje duren, zeggen ze.

Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Galaxy S Plus, en tot nu toe bevalt hij me prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan