HTC desire waterschade

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimFontein

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Hallo, Ik heb een vraagje? Ik heb een paar dagen mijn HTC desire in de wasbak laten vallen en daardoor zat er water in mijn telefoon ,maar zo goed als al het water is eruit. Eerst kon in mijn telefoon nog aan doen toen er nog veel water in zat ,maar nu blijft hij hangen op een bootmenu waar staat dat je met de volume toetsen en power knop door het menu heen kan gaan, maar mijn telefoon doet niks. de tekst die hij aangeeft is:
in het groen: Bravo PVT3 SHIP S-ON HBOOT-0.93.0001 MICROP-051d TOUCH-PANEL-SYNW0101 RADIO-5.09.05.30_2 Aug 10 2010, 17:52:18

Je had eigenlijk de batterij eruit moeten halen en de telefoon geheel moeten laten drogen.
Nooit aandoen terwijl de telefoon nog nat is.
Nu heb je waarschijnlijk blijvende schade aan de telefoon.

Ik had de batterij enzo er allemaal uitgehaald alleen na 12uur drogen ging ik hem even testen en toen ging hij aan en toen liet ik hem weer verder drogen.

na 12uur drogen ging ik hem even testen....

Hier heb je de fout al gemaakt !
Wil je enige kans op herstel hebben, dan moet je de telefoon 2 weken (!) laten drogen, bij voorkeur in een bakje met rijst. (dat neemt nl. vocht op)
Door de telefoon zo snel weer aan te zetten, veroorzaakt het nog aanwezige vocht alsnog korstsluiting....

mijn vader en ik gingen er net even aan knutselen en nu doet hij het weer:d
wij gingen even de schroefjes los maken en er in fohnen en even schudden.
het enige wat het niet doet ik de power button maar dat moet wel gemaakt kunnen worden door HTC.

in iedergeval bedankt voor de hulp

Als je jezelf straks nog eens afvraagt, waarom je HTC zonder opgaaf van reden allerlei onverspelbare dingen doet, of vastlopers krijgt, weet je het antwoord.
Je juicht namelijk iets te vroeg....

ik heb hem meerdere keren aan en uit gedaan en alles doet het weer zoals vroeger alleen die power button niet.
ik wacht of of hij het blijft doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan