HTC Desire Z hersteld zelf alle apps na reset fabrieksinstellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elkana

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Ik heb gisteren mijn HTC Desire Z én de SD kaart gereset naar fabrieksinstellingen.
Vervolgens heb ik de telefoon ingesteld via het keuzemenu wat tevoorschijn komt als de telefoon opnieuw is opgestart.
Hierbij heb ik gewoon weer m'n Google account ingesteld en zo ook Twitter, Facebook en dergelijke.

Ik had met Astro een complete backup van alle apps gemaakt maar deze expres niet terug gezet. Ik wilde namelijk kijken hoe de telefoon reageert als deze compleet schoon zou zijn.
Maar een minuut of 10 later kreeg ik de melding dat alle apps hersteld waren. Het bleek dus dat alle apps er weer op stonden die er ook vóór de reset op hadden gestaan!
Dus alles maar weer handmatig eraf gegooid...

Vandaag kreeg ik weer de melding dat er 36 apps hersteld waren. Als ik nu kijk zie ik echter dat niet álle apps er weer op staan. Alleen SoundHound staat er nu weer op.

Iemand enig idee hoe dit vreemde gedrag komt?

Hai,

klopt dit gedrag is heel normaal. Google maakt een backup van je geinstalleerde apps om het zo gemakkelijker te maken wanneer je een reset nodig hebt.

je kan dit oplossen door naar play.google.com te gaan, in te loggen met je google account, ga naar "my android apps", en druk op het prullenbakje naast de apps die je wilt verwijderen. op deze manier kun je ook via je pc apps installeren.

suc6.

Google maakt automatisch een backup van je bestanden en apps. Deze kun je uitzetten via Instellingen --> Backup en Herstel --> Automatisch terugzetten.

Aha! Dank jullie wel! Ik zal het direct even regelen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan