Htc hd mini KLOK

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vivalabam88

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
hallo allemaal,

Ik zou graag de grote klok van het beginscherm verwijderen of deze kleiner maken heeft iemand van jullie een id of dit zo mogelijk is of dat ik er software op moet zetten om dit te kunnen doen. Vind het echt irritant zon grote KLOK:P.
Alvast bedankt

Mvg Christiaan

Met Android is het als volgt, ik weet niet of het bij Windows mobile hetzelfde is maar denk het wel.
Als je je vinger voor ongeveer 2 seconden op een widget houdt kun je deze verplaatsen. Als je dan onderin het scherm kijkt staat als het goed is een prullenbakje. Sleep de klok daar in en je bent er van af.

hallo

Bedankt voor uw reactie ik heb geprobeerd de klok 2 sec vast te houden en dan te verslepen maar helaas werkt dit niet ik krijg ook geen prullebakje in beeld helaas.

mvg Christiaan

Welke systeem draait erop dan? Met Windows Mobile kan je hem kleiner maken door omhoog te schuiven verwijderen weet ik niet. Verder werkt de android manier zoals hierboven werd beschreven.

de hd mini draait op windows mobile sofware ik kan hem wel naar boven schuiven alleen krijg ik dan een lijst met favoriete programmas.:D

Ander thema nemen ben ik bang. Met het standaard thema krijg je hem niet kleiner.

Meestal zul je er eentje moeten downloaden. Als je de HTC HD2 bedoelt, kun je via start > instellingen > vandaag, het thema aanpassen.

hallo

Ik heb het voor elkaar gekregen met Mobile shell v3.5.5 dus hij kan gesloten worden:D. mobile shell werkt perfect wel 3.5.5 want gewoon 3.5 geeft problemen.

bedankt voor al jullie reacties en mee denk werk.

Graag rechtsonder in uw bericht kiezen voor 'Zet status opgelost'. :thumb:

hallo,

Vandaag kreeg ik een antwoord op mijn vraag van HTC zelf dus voor de mensen die niet met software bezig willen moet het volgens HTC zo ook kunnen:

U kan de klok wel uitzetten maar dan moet u de htc sense uitzetten menu.instellingen,menu,meer,home,items.

Hallo,

Sinds dat de klok een uur achteruit gegaan is heb ik problemen met mijn klok op mijn htc. Iedere keer springt de tijd een uur vooruit of soms zelfs 2 of 3 uur vooruit. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet achter hoe ik gewoon de juiste tijd kan instellen zonder dat die na een tijdje niet meer verspringt, wie kan mij helpen????

Hallo,

Sinds dat de klok een uur achteruit gegaan is heb ik problemen met mijn klok op mijn htc. Iedere keer springt de tijd een uur vooruit of soms zelfs 2 of 3 uur vooruit. Ik heb al van alles geprobeerd maar kom er niet achter hoe ik gewoon de juiste tijd kan instellen zonder dat die na een tijdje niet meer verspringt, wie kan mij helpen????

Hier heb ik ook last van. Ik heb ook geen idee hoe je dit kunt veranderen. Ik denk dat ik die van mij maar weer ga opsturen, zitten nog wat meer problemen in het toestel.

Hoe zorg je ervoor dat je klok goed blijft staan?!

Ik heb het antwoord. Je doet het alsvolgt

1. Je gaat naar instellingen.
2. Klikt op meer.
3. Vervolgens klik je op persoonlijk
4. Klik op telefoon
5. gsm/umts dienst
6. Tijdsynchronisatie
7. Instellingen ophalen
8. Vinkje weghalen bij: tijdzone en klok automatisch veranderen

Klaar. Als het goed is blijft het nu goed staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan