HTC HD2 Android ROM

Status
Niet open voor verdere reacties.

GamesJS

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2012
Berichten
33
Beste,

Ik ga binnenkort op vakantie en nu wil ik me oude telefoon gebruiken als router voor de hele familie. Nu heb ik al een simkaart van het land waar ik naartoe ga. Scheeld veel geld aangezien je niet aan het roamen bent. Helaas werkt de HTC HD2 Router niet naar toe behoren. Helaas zit hier ook nog windows 6.5 op!

Graag zou ik een rom willen hebben met android met een werkende router en playstore om daar eventueel een router van te downloaden. verder rest zal deze telefoon niet meer gebruikt worden voor bellen e.d

'Helaas heb ik geen verstand van de rom updates en hoe je die er eventueel erop zet! Ik heb al op de website van XDA gekeken helaas kwam ik hier ook niet uit!

Wie o wie zou mij eventueel kunnen helpen met informatie en uitleg.

Bedankt!

Gr, GamesJS
 
Ja dat kan zeker! Zoek maar op youtube > htc hd2 android. Je kan ook een apple ios op android zetten al je dat zou willen en de juiste rom voor hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even gegoogled en kwam op dit : http://www.htchd2android.com/how-to/how-to-install-android-on-htc-hd2-android-4-0-4/
Qua uitleg is het vrij duidelijk tegenover de rest. Alleen jammer dat het android 4.0.4 is maar misschien kan je wat met dit ook? Hier staan verschillende roms + extra uitleg : klik hier Je kan altijd wat videos bekijken voor er nog extra informatie uit te halen. Hopelijk ben je op de hoogte dat als er iets mis zou lopen dat je gsm bricked kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan