Htc Hd2 Android

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij een link sturen van die software waar mee je de boot versie bepaald of zijn die nog niet stabiel ?

Ik heb de telefoon los gekocht voor € 599,- en als ik hem dan verpruts vindt ik dat nog al een hoop geld :thumb:

Ook al krijg je de links van een ander, je loopt altijd een risico dat het fout gaat.;)

Ik werk nu een paar dagen met Android 2.2 maar mijn batterij is steeds leeg ik kan maximaal 9 uur met mijn accu terwijl met wm 6.5 ik wel 15 uur kon als het niet meer is.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit probleempje op los ?

Misschien start er iets mee op ofzo ?

Je geopende applicaties blijven op de achtergrond draaien, mogelijk is dat de oorzaak. Ik heb nog niet volledig met Andriod laten werken, gezien ik veel informatie in Windows Mobile nog heb staan. Uit mijn hoofd heb ik daarvoor "Kill switch" geïnstalleerd.

Hallo,

Ik draai nu enkele weken met android en het bevalt echt super, alleen jammer dat mijn accu heel erg snel leeg is maar daar hou ik gewoon rekening mee.

Maar is er inmiddels alweer een betere android versie voor de HTC HD2 ?

Met vriendelijke groet, Heerenveen.

P.s. Bij het opstart van android moet je eerst op clrcad klikken en dan op haret, maar als ik op Clrcad klikt gebeurd er hellemaal niets dus ik open hem steeds door alleen op Haret te klikken is dit erg ?

Hallo,

Ik krijg sinds een aantal dagen de indruk dat mijn telefoon toch heel erg traag wordt en dat begint nu toch wel vervelend te worden helaas.

Is er inmiddels al een nieuwere versie uit die misschien beter is ?

Zodat ik weet met een schone lijn kan beginnen :p

Met vriendelijke groet, Heerenveen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan