HTC HD2 problemen met internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

remy123

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2011
Hallo,

Ik heb een HTC HD2 gekocht via ebay. toestel is nieuw.

nu is het probleem dat ik niet op mijn eigen provider internet kan. er wordt namelijk met vodafone verbinding gemaakt terwijl ik daar geen abbonnement heb. ik heb HI (met internet)

nu heb ik al van alles geprobeerd. maar nu blijkt dat ik bij instellingen - geen MEER heb staan. terwijl je hier bij de verbindingen kunt.

kan iemand mij helpen om de MEER functie te vinden.

Remy

hallo, wanneer ik mijn eigen sim kaart erin doe doet de telefoon wel. dan is hij wel sim lock vrij toch?

wanneer ik de telefoon opstart komt er vodafone voor.

dus misschien is hij wel sim lock.

Laatst bewerkt:
ik heb de htc hd2 ook!
als je naar instellingen gaat dan op je windows knopje drukt (dat ene vlaggetje) dan komt er als het goed is meer te staan dan heb je je menu met verbindingen
inderdaad dat er kans is op simlock maar je kunt dat zo weg halen. ik ga geen manieren noemen omdat dat niet mag dus, maar het kan wel!

mvg,
Lennard

ik heb ook een htc maar je kunt bij instellingenmenu en dan verbindingen je provider selecteren en dan doet die het meestal wel.

oke dus het zou moeten kunnen. kunt u mij een mail sturen hoe het moet, remy_112@hotmail.com

klopt via de vlag kan ik er ook komen. dan staat er alleen vodafone en verder heb ik geen keus.

ik kan niet kiezen uit meerdere. wel toevoegen maar dat lukt me niet.

ik ga er vanuit dat hij nog sim lock vrij gemaakt moet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan