HTC HD2 wachtwoord vergeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilri

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2009
ik heb een HTC HD2 met Android daarop werkend waar ik na 5x verkeerd swipen een google account en wachtwoord moet invoeren om aan de gang te krijgen.
echter ik heb geen idee of ik dat ooit heb ingevoerd. ik heb alle mogelijkheden geprobeerd maar ook een harde reset geeft geen resultaat.
heeft iemand een suggestie?

zelfs na terugzetten naar fabrieksinstellingen bleek er nog oude informatie van de vorige eigenaar op te staan en ook die heeft nooit een google account op deze telefoon gehad.
ook de vraag hoe die te verwijderen is?

Laatst bewerkt:
hoi manamana

dank voor je reactie maar dit lukt allemaal niet helaas. het rare is dat zelfs terugzetten naar fabrieksinstellingen als resultaat heeft dat je weer in dat inlogscherm komt waar googleaccount en wachtwoord wordt gevraagd.

Dat is vreemd. Inderdaad. Dan is er toch iets met een google account dus. Dat kan niet anders anders krijg je die melding natuurlijk niet.

Ik zou zeggen. Heeft die iemand anders een google account. Of heb jij een google account.

Probeer deze stappen dan ook voor die ander die jou de telefoon heeft verkocht.

Of heeft hij die telefoon weer van een ander. Of is hij gewoon zijn wachtwoord vergeten. Dat kan natuurlijk ook nog he.

Ze kunnen wel zoveel vertellen. Anders geld terug vragen als je hem hebt overgekocht. Zo kun je er niets mee.

https://support.google.com/accounts/answer/41078?hl=nl

http://computertotaal.nl/apps-softw...ord-terug-in-chrome-64015#7kSPLOZl6E4qGW80.97

Heb je ook geen imei nummer van hem gekregen die je kunt opvragen met de toetsen *#06#

Is dit nog wat.
Om de fabrieksinstellingen weer op jou toestel te activeren, en/of om het interne
geheugen te formatteren, kun je de functie Geheugen wissen gebruiken.
1. Op het Beginscherm ga je naar Instellingen en tik je vervolgens op Alle
instellingen.
2. Op het tabblad Systeem tik je op het tabblad Opslag wissen.
3. Voer“1234”in en tik op Ja.

Laatst bewerkt:
Ik meen dat het zo is:
Je hebt een Google account nodig om een Android toestel te kunnen gebruiken. Oftewel: Als je nu geen Google account hebt/kent, dan moet je die eerst aanmaken(!) en invoeren op je telefoon, nu je 'm teruggezet hebt naar fabriekswaarden.

[Enige manier om een gekoppeld Google account op een tablet of telefoon te vervangen door een andere is om de hele telefoon te resetten naar fabriekswaarden, waarna je een ander (geldig) Google account kunt invoeren.]

Tijs.

allemaal bedankt voor de reacties maar ik kan niet in de telefoon komen ook niet na terugzetten naar fabrieksinstellingen. dan kom ik weer in het scherm met bericht inloggen met je google account. de telefoon was van mijn zoon en die weet zeker dat hij geen google account had aangemaakt.
nog andere trucs denkbaar?

Ik wil best geloven dat het toendertijd ingestelde Google gebruikersnaam niet van jou (of van je zoon) is, maar er MOET een Google gebruikersnaam zijn ingesteld.

Bedenk hierbij dat zonder ingestelde Google gebruikersnaam het (bijv.) niet mogelijk is om apps te downloaden uit de Google Store, dus... Als ik mag aannemen dat (bijv.) WhatsApp of Facebook op die telefoon stond voordat je 'm terugzette naar fabriekswaarden, dan toont dat aan dat er wel degelijk een Google gebruikersnaam was ingesteld, toen.

Tijs.

@ wilri Het is wat dnties al zegt; je hebt een Google account nodig om optimaal gebruik van je Android telefoon te kunnen maken.
Als een harde reset correct is uitgevoerd, zijn alle gegevens weg, ook een voormalig Google account.
Vervolgens moet je als het goed is eerst de taal instellen, vervolgens een internetverbinding kiezen, en daarna pas een Google account invoeren.
Maar bij de meeste Androids kun je de "Google account aanmaken" ook overslaan, heb je die mogelijkheid ook gezien?

Kijk anders HIER eens om een harde reset uit te voeren op een HTC HD2

Laatst bewerkt:
sniksnik, ook al geprobeerd maar ik kan nog steeds niet in het toestel komen

Heb je ook geen andere account geprobeerd, desnoods een account die je speciaal voor dit doel maakt. Als ik een reset uitvoer kan ik met ieder willekeurig gmailadres de telefoon werkende krijgen.
Krijg je geen scherm waar gevraagd wordt om een gmailadres in te vullen met daarbij het paswoord?

Er zijn al heel wat trucs gepasseerd. Misschien toch even naar een winkel ermee. Als niets werkt dan houd het op. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan