HTC HD2 wil niet meer opstarten, na mislukte installatie Android.

Status
Niet open voor verdere reacties.

max12345

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2011
Ik wilde Android op mijn HTC HD2 installeren, maar dat is schijnbaar niet goed gelukt en nu wil de telefoon helemaal niet meer opstarten. Ook niet na een harde reset. Misschien is Windows Mobile nu verwijderd. Als ik de telefoon aanzet, blijft hij hangen bij het witte scherm met HTC. Daarna gebeurt er niets meer. Wat moet ik nu doen?

De HTC HD2 doet het helemaal niet. Als je de batterij eruit haalt en er weer in doet en je de telefoon aanzet, dan kom je op het witte scherm met HTC en dan blijft hij hangen. Hij start dus verder niet meer op.

Ja, zo heb ik gerecet, maar doet het nogsteeds niet.

Ja, zo heb ik gerecet maar het heeft totaal geen nut. Als ik hem dan aan zet blijft hij weer bij het witte scherm met HTC hangen.

Oh, jammer. Ik las ooit ergens de battery even in de diepvries leggen, (5 minuten of zo) maar dat verhaal heb ik nooit kunnen controleren of dit waar is. Verder als je nog garantie hebt terug naar de winkel.

Heb je nog een CD rom. Toestel aansluiten op je computer nieuwe install, weet ik veel proberen kun je altijd. Of heb je dat al gedaan.

Verder las ik nog dit.

http://www.google-forum.nl/thread-322-post-1017.html#pid1017

:eek: Dat is geweldig nieuws voor zo'n mooi toestel. Fijn dat het gelukt is en graag gedaan.

Ik heb vele revieuws gelezen waar geen oplossing stond. Dit is het dus.

Opgelost :thumb:

Ja oke je sprak eerder over Ram. Maar dat is dus ROM. Oke :thumb:

ja maar hoe heb je de newe rom er op gezet max ik heb zelfde probleem als jouw op dit moment.
heb je het via sd kaart gedaan of.. kan je het me uitlegge...?plss help

Welkom ik010,

Je reageert in een topic ouder dan 3 maanden, het is niet toegestaan deze nog omhoog te halen. Daarom gaat er dan ook een slotje op. Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan