htc hd2

Status
Niet open voor verdere reacties.

007jamesbond

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
ik heb een HTC HD2 telefoon gekocht en als ik met mijn pennetje op het toutchscreen druk reageert ie niet. hiervoor had ik een HTC Toutch Pro 2 en als ik daarop druk met mijn pennetje reageert ie wel

Lukt het met je vingers wel? Zoja, dan is het logisch.

De nieuwe telefoons maken gebruik van een capacitive touchscreen. Deze reageert alleen op vingers (misschien ook op geleidende materialen). Een normale pen zal dus niet werken aangezien die meestal uit plastic bestaat. Je HTC touch pro 2 maakt gebruik van een resistief touchscreen. Deze kan op alles reageren, alleen heeft deze meer nadelen dan een capacitive touchscreen. Vandaar dat de nieuwe telefoons gebruik maken van een capacitive touchscreen.

ja maar omdat ik nogal veel in word mobile bezig ben en mijn vingers te dik zijn voor het scherntoetsenbord zocht ik naar een andere oplossing

Inderdaad zul je een speciaal pennetje moeten kopen voor de HTC HD2. Heb deze zelf ook en heb geen problemen om alleen de vingers te gebruiken.

Geen idee, wan tik gebruik het niet. Zie de link van Pesu.

Citaat van mijn link: De punt waarmee je het scherm dient aan te raken heeft een zachte punt, zo beschadig je het touchscreen van je telefoon niet.

Een punt dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan