HTC of Samsung?

Status
Niet open voor verdere reacties.

alexanderseynaeve

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2012
Hallo allemaal,

ik ben opzoek naar een nieuwe gsm en daarbij twijfel ik tussen 3gsm's.
Deze zijn:

1) HTC Sensation
2) HTC Desire S
3) Samsung Galaxy S Plus

hopelijk kunnen jullie mij al een deel verder helpen in mijn keuze!

Mvg!

Dan zou ik voor de Sensation gaan. Heb zelf de XE en niks anders dan hulde over deze telefoon !!

Reactie

Ik heb helaas geen ervaring met de rest wel met de samsung. Zeer goeie kwaliteit, veel apps. Ik vind het een fijne telefoon, wat jij bent dat moet jij meemaken. Ik kies persoonlijk voor samsung.

Ik heb zelf de Samsung Galaxy S Plus en ben er zeer tevreden over:D!

Ik denk dat hier de meeste mensen gewoon vanuit eigen ervaring spreken. Maar als je inhoudelijk gaat bekijken naar specificaties. Zal ik toch voor de HTC Sensation gaan

@compt, goede aanvulling !!

Is vaak inderdaad erg persoonlijk.
Qua hardware haalt de S Plus het niet bij de Sensation XE maar mijn vrouw zweert weer bij Samsung en inderdaad heeft die ook zo zijn voordelen. Ik noem bijvoorbeeld de hele duidelijke interface als je draadloos met je PC verbind. Is veel beter geregeld bij Samsung !!

Aan de andere kant heeft zij veel problemen met het verbinden met de Netwerk printer in ons huis en was het op de HTC een kwestie van 2 klikjes......

Zo zie je maar weer......

Heb vandaag de HTC Sensation in mijn handen gehad en ik vind hem nogal groot en erg ongemakkelijk in de hand liggen.

Zo zie je weer , je vind hem niet fijn in de hand. dus de htc valt dus al af.

Dan kun je toch beter voor een samsung gaan

Bedankt!
De samsung staat ook zo'n 100euro goedkoper heb ik ergens gezien en van wanneer ik dat bericht zag was de beslissing rap gemaakt :p
maar toch allemaal bedankt voor jullie hulp ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan