HTC One Ms8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toronto

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2011
Goedendag heren/dames,

Ik heb na vijf jaar gebruik van mijn oude HTC Desire smartphone onlangs een HTC One M8s gekocht. Ik maak gebruik van KPN als internet provider met een maandelijks tegoed van 1000MB. Nog nooit heb ik dit met mijn HTC Desire weten te verbruiken. Ik heb weliswaar op mijn nieuwe toestel de nodige nieuwe apps gedownload, maar binnen een dag was mijn tegoed verbruikt. Ik heb 500 MB bijgekocht, maar ook dat is inmiddels voor meer dan de helft geslonken. Kan het misschien zijn dat ik ergens een verkeerde, dat wil zeggen een mb-verslindende, functie heb aangevinkt? Alvast dank voor het meedenken!

Met vriendelijke groet,

Toronto

Weliswaar van de concurrentie, maar wie weet staat er wat tussen dat bij jou het dataverbruik verklaart : Klik

Ik zou aanvinken om updates alléén via Wifi te laten doen, en je video's niet automatisch laten afspelen ...
Backups van gemaakte foto's/bestanden alleen via wifi doen.

De tips van Whittey zijn goed, maar geven je niet (nu) inzicht in wat de grootverbruikers geweest zijn.
Op de telefoon:
tap Apps
tap Instellingen
tap Gegevensverbruik
schuif omhoog om te zien welke applicaties data 'verstookt' hebben en hoeveel dan, dat zou je inzicht moeten verschaffen.

Bij een collega was het (vooral) Youtube, omdat hij zijn zoontje met de telefoon had laten spelen, maar bij jou kan het een andere applicatie/app zijn.

Tijs.

Dank jullie wel, ik ben er achter welke applicatie (bijna) alle mb´s wegnam, Google Play Store. Ik maak nu meer gebruik van en heb het verbruik inmiddels drastisch zien dalen. De vraag is dus opgelost!

Groet Toronto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan